beantwoord

Wegvallende wifi.

• 16 januari 2018
  • 10 reacties
  • 283 x bekeken

Onlangs een nieuwe modem ontvangen.
Nog steeds niet een correcte oplossing.
Nu is de wifi wel weer automatisch terug maar de telefoon werkt nog niet.
Router vernieuwing geloof ik niet meer in en het resetten van de router is geen oplossing maar een workaround.
Graag een correcte oplossing van Tele2.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 13 februari 2018, 18:08

De klant heeft een nieuwe modem ontvangen. De storing was echter al opgelost. Klant gaat kijken of hij de modem nog vervangt.

Verder zal ik vanwege de inactiviteit in dit topic deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Onlangs een nieuwe modem ontvangen.
Nog steeds niet een correcte oplossing.
Nu is de wifi wel weer automatisch terug maar de telefoon werkt nog niet.
Router vernieuwing geloof ik niet meer in en het resetten van de router is geen oplossing maar een workaround.
Graag een correcte oplossing van Tele2.

Welke modem gebruik je eventueel met hotplugs aangesloten extra router ertussen? heb je wat meer info zodat we gerichter naar een oplossing kunnen zoeken.

Groetjes Robin
Zit de telefoonkabel wel in "Tel1" ?
Reputatie 5
Badge +3
Als wifi wegvalt vallen er ook nog andere diensten weg? Werkt bekabeld wel correct?
het betreft de router en Tele2 TV ontvanger

tuurlijk zit de telefoonkabel in Tel1

als wifi wegvalt, dan valt alles weg. zelfs de tel. zodra alles weer gaat starten dan bleef de telefoonlijn dood totdat ik de router zelf reset.
als je de wifi in het modem uitschakelt en via de kabel gaat internetten blijft het signaal dan wel actief? ik vermoed dat de wifi module in de modem de boosdoener is.
Dan zou het betekenen dat de router dus nog steeds van slechte kwaliteit is.
Hier zou Tele2 dus met een goede oplossing moeten komen, want deze negatieve meldingen zal Tele2 geen goed imago geven.
Reputatie 5
Badge +3
Colles als alles tegelijk wegvalt kan het een verbindingsprobleem zijn. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kijk ik het voor je na
Reputatie 5
Badge +3
Op afstand kan Tele2 je modeminstellingen bekijken en aanpassen, denk zomaar dat de profielen niet goed staan i.v.m. het nieuwe modem, deze zal ze niet goed hebben overgenomen . Wifi en tele1 staan overigens niet met elkaar in verbinding, tel1 valt alleen met de vaste verbinding uit.
Reputatie 5
Badge +3
We hebben hem een nieuwe modem gestuurd. Daarmee gaat @colles kijken of dat beter gaat werken
Reputatie 5
Badge +3
De klant heeft een nieuwe modem ontvangen. De storing was echter al opgelost. Klant gaat kijken of hij de modem nog vervangt.

Verder zal ik vanwege de inactiviteit in dit topic deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper