beantwoord

wegvallende en haperende telefoon verbinding

  • 26 August 2021
  • 7 reacties
  • 79 x bekeken

Al een poosje hebben wij een slechte telefoon verbinding met familie,

we hebben alles al geprobeerd, nieuwe kabels, nieuwe telefoon, eindeloos modem resseten , misschien is het modem kapot wat kan ik het beste doen ?

icon

Beste antwoord door mgjpouw 27 August 2021, 10:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.

Reputatie 5
Badge +1

Heb je toevallig dit modem?

 

 

Heb je toevallig dit modem?

 

 

Inderdaad dit is mijn modem

Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.

Het gaat ook om mobiele nummers

Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties

Reputatie 5
Badge +1

Soms komt het voor dat de software even vastloopt, dan moet je het even een (factory)reset geven. Maar kan ook aan een slechte kabel liggen natuurlijk! Hopelijk is het hiermee opgelost in ieder geval

Reputatie 7
Badge +4

Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties

Fijn dat te horen. En als je nog andere vragen hebt ben je altijd welkom op het forum.