beantwoord

Wanneer word ik gebeld door de klantenservice

• 26 november 2019
  • 6 reacties
  • 130 x bekeken

Welkom bij Tele2

Trouw lid Tele2 sinds zonnet 

Ik wil graag mijn verloop van de laatste drie maanden bij tele2 even uitleggen.

Het is begonnen met een storing in September.

1 week lang geen telefoon en internet.

korte tijd later (+/-1 ½ week) de volgende storing.

Weer iets langer als een  week geen telefoon en geen internet.

Daarna gaat het even goed en je raad het al een paar weken verder weer storing ,geen telefoon en geen Internet.

Na diverse middagen in huis te hebben gezeten om te wachten op tele 2 monteur (KPN)

Is het eindelijk gelukt om stabiel internet te krijgen.

Maar vraag niet om compensatie voor al dat leed want dan begint de ellende pas.

Na de tweede storing kregen we compensatie op 1 mobiel nummer onbeperkt internet en onbeperkt bellen voor 1 maand gratis upgrade en dit zou de volgende maand automatisch stoppen.

Je raad het al de volgende maand loopt het abonnement nog en kun je weer bellen.

De man aan de telefoon vond het heel vervelend en bood ons aan die maand het extra bedrag ook weer te vergoeden.

Daarbij wordt ons aangeboden om het abonnement aan te passen zodat die ook nog iets goedkoper wordt.

Hierbij vraag ik extra nog of ik mijn beide telefoonnummers wel kan behouden.

Antwoordt hierop is :Jazeker alleen het bellen wordt iets duurder.

Ik zeg geen probleem bellen doen we wel met de mobiel.

Tot mijn verbazing na weer een storing van Tele2 op 25 november kom ik erachter dat mijn telefoonlijnen het ook niet meer doen.

Dan toch nog maar even Tele2 bellen, wat blijkt ik heb geen telefoonabonnement meer.
Ze weten niet hoe dit kan maar willen het ook niet herstellen.

Als je dan vraagt of ze dit FOUTJE van tele2 kunnen herstellen  zeggen ze doodleuk sorry dat kan niet we kunnen wel een nieuw nummer aanvragen maar helaas geen tweede lijn meer.

HUH, ik heb het toch niet opgezegd en ze hebben daar toch band opnames van, oh nee die zijn voor natuurlijk voor eigen gewin niet voor de klant ook al ben je 25+ jaar al lid.

+/- 25 jaar al een abonnement van Tele2 en ook al 10 + jaren 4 mobiele abonnementen van Tele2.

maakt niks uit ze lopen er geen stap harder om ik denk dat ze al klanten genoeg hebben en ze er niet meer zo wakker van liggen :(:(:(. 

Jammer, Jammer, Jammer dat ze zo met hun klanten omgaan.

Als je dan vraagt of je teruggebeld kan worden hier over is dat helaas niet mogelijk.

ik heb ze via de klantenservice bericht gedaan dat ik hierover contact wil.

Dat kan wel hoor als je geluk hebt wordt je binnen dertig dagen gemaild of gebeld.

Een zeer ontevreden Tele2 klant

Ik hoop dat ze me nog gaan bellen want ondertussen ga ik vast shoppen naar een andere provider en kijken wat ze me daar te bieden hebben.

Als je zo omgaat met je klanten kun je de klantenservice beter dichtdoen.

met vriendelijk groet

Johnny Koeleman

icon

Beste antwoord door eric 27 november 2019, 09:53

Ja dat klopt ik heb alleen nooit mijn abonnement opgezegd die is nu zomaar aangepast door tele2.

EN:

Daarbij wordt ons aangeboden om het abonnement aan te passen zodat die ook nog iets goedkoper wordt.

Je hebt het internet abonnement niet opgezegd maar wel aangepast naar een nieuwe propositie, zeg maar “verlengen". Daar horen andere prijzen, andere product specificaties en algemene voorwaarden bij volgens het aanbod van dit moment.

Heb je van deze verlenging geen bevestiging gekregen en wat stond daar precies in?

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Korte aanvulling.

Ik zie in mijn mail dat mijn contract lopend is 

Bellen Basis

01-11-2019 t/m 30-11-2019

2,00

huh en toch geen telefoon meer als ze dat al zelf mogen bepalen mag ik misschien ook zelf bepalen wat ik wil betalen in de maand.

Sorry hoor diep droevig allemaal

Reputatie 7
Badge +4

Je praat hier op het forum met andere klanten. moderators zijn er ook, dat zijn klantenservice medewerkers, maar hebben dezelfde tools als de telefonische klantenservice. Het abonnement met twee nummers wordt al vele jaren niet meer aangeboden. Waarschijnlijk kan de klantenservice daarom ook geen nieuw / ander abonnement meer aanmaken met meer nummers.

Jij betaald 2 euro, dat is gewoon voor 1 nummer, dus zelfs de facturatie is niet in staat om meerdere bellen basis nummers op de factuur te zetten.

Maar je betaald voor bellen, dus zullen ze minimaal 1 nummer beschikbaar moeten maken. Dat zal de telefonische klantenservice ook in de huidige systemen toch wel kunnen?

Ja dat klopt ik heb alleen nooit mijn abonnement opgezegd die is nu zomaar aangepast door tele2.

Is toch raar dat ze zoiets zomaar kunnen aanpassen en ze dan verder geen actie meer ondernemer om hun fout te herstellen. 

Reputatie 7
Badge +4

EN:

Je hebt het internet abonnement niet opgezegd maar wel aangepast naar een nieuwe propositie, zeg maar “verlengen". Daar horen andere prijzen, andere product specificaties en algemene voorwaarden bij volgens het aanbod van dit moment.

Heb je van deze verlenging geen bevestiging gekregen en wat stond daar precies in?

Dat is het juist alleen het bedrag zou worden aangepast.

Wat betreft de bevestiging moet ik vanavond even kijken 

Hallo Eric

sorry voor de late reactie.

In mijn mail staat een internet light basis voor het bedrag zoals afgesproken 24.- euro 

Ik ga er niet vanuit dat ik daar apart het bellen bij moet hebben staan.
Ik ben nu 2 dagen bezig geweest  met vragen het terug te zetten naar desnoods 1 lijn en de mogelijkheid om het maandelijks op te zeggen.
Doen ze ook niet ze geven wel toe dat er wat fout is gegaan tussen het telefoongesprek en wat ze toegezonden hebben maar fouten rechtzetten hebben ze bij tele2 nog niet van gehoord
Ontzettend jammer dat het ze niks interesseert.

Vaste klant of niet bij tele2  zit de klantenservice er helaas niet voor ons.
Ik denk dat ze een maatje te groot worden samen met T-mobile en het niet meer uitmaakt hoeveel klanten ze hebben.

Op dit moment is het zo volgend jaar november, tele2 here we go en ziggo here we come.
dan maar iets duurder maar ik had wel iets anders verwacht voor vaste klanten (25 jaar) met een internet en telefoonabonnement en 4 mobiele abonnementen

Maar ik ben er nog niet klaar mee we heben nog een klachtencommissie en een geschillencommisie telecom internetproviders.