beantwoord

Verhuizing doorgeven

• 9 februari 2016
  • 3 reacties
  • 213 x bekeken

Klopt het dat je een verhuizing niet meer online door kan geven, maar alleen telefonisch? Wij gaan over een maand nl. verhuizen en willen dit nu via de website in orde maken. Via de virtuele assistent krijgen we de melding dat dit online via Mijn Tele2 kan (Mijn Tele2 - Verhuizing invullen), maar zodra we die topic aanklikken, krijgen wij alleen een telefoonnummer te zien en geen formulier. In verband met foutgevoeligheid geven wij onze verhuizing het liefst schriftelijk door.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 februari 2016, 16:57

Hoi Sander.Wendy,
Heel goed dat je het even komt checken. Je moet dit telefonisch doen. Want dan wordt er namelijk meteen gekeken of jouw pakket ook mogelijk is op je nieuwe adres. Het nummer dat je moet bellen is 020-7544444.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander.Wendy,
Heel goed dat je het even komt checken. Je moet dit telefonisch doen. Want dan wordt er namelijk meteen gekeken of jouw pakket ook mogelijk is op je nieuwe adres. Het nummer dat je moet bellen is 020-7544444.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander.Wendy,
Ik ben benieuwd of het nog gelukt is het met doorgeven van je verhuizing. 🙂
Laat je het mij even weten? Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sander.Wendy,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je gewoon weer een nieuw topic aanmaken.
Geniet van het weekend! Groetjes Kiko