beantwoord

vaste telefoon werkt niet

• 16 september 2016
  • 5 reacties
  • 757 x bekeken

Wij zijn sinds half augustus klant bij jullie, maar onze vaste telefoon doet het niet. Wanneer mensen ons bellen horen zij hem overgaan, en na een aantal keer naar voicemail gaan, maar aan onze kant gaat hij niet over.

wat heb ik al gedaan?
- gecheckt of alles goed is aangesloten (rechtstreeks op modem, niet binnen 1 meter etc.)
- modem gereset
- gecheckt met andere telefoon

Kunnen jullie misschien kijken of de instellingen aan jullie kant goed zijn?
icon

Beste antwoord door rikislief 13 oktober 2016, 09:13

We hebben sinds gisteravond een nieuw modem, en nu werkt de telefoon. Wij hebben van jullie dus een brak modem gekregen, waardoor wij ook nog vanaf zondag geen internet gehad hebben. Met andere woorden: ons probleem is opgelost, maar toch ben ik niet helemaal tevreden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi rikislief,
De vaste telefoon werkt niet? Dat is heel apart.
Is dit al sinds augustus zo?
Je zegt dat als mensen je bellen dat je hem horen overgaan, en dat het naar voicemail gaat.
De totstandkoming van de verbinding is dus goed zo te horen.
Wat voor type vaste telefoon gebruik je?
Heb je het toestel aangesloten op het modem (tel.1 poort) middels een telefoonkabel?
En is het modem aangesloten op het ISRA-punt?
Heb je verder ook internet van ons, naast vaste telefonie? Werkt dat wel naar behoren?
Ik hoor het graag van je. Groet, Ben
Internet en tv werken gewoon, telefoon is goed aangesloten. Wij gebruiken een standaard profoon dect basisstation dat gewoon is opgeladen. Wanneer ik zelf wil bellen blijft de telefoon ook stil, ik krijg dus geen kiestoon. Bij de vorige provider werkte de telefoon nog prima (ook ADSL)
Reputatie 6
Badge +5
De tv en het internet werken, zoals je zegt. Dat is goed om te horen. Dat betekent dat de aansluiting goed is opgeleverd.
Maar er gaat dus iets niet goed met het toestel icm met het modem.
Je krijgt ook geen kiestoon, dus ik denk dat er iets niet goed gaat daar.
Heb je misschien een andere vaste telefoon die je bekabeld kan aansluiten op het modem?
Werkt het dan wel? Ik hoor het graag van je. Groet, Ben
We hebben sinds gisteravond een nieuw modem, en nu werkt de telefoon. Wij hebben van jullie dus een brak modem gekregen, waardoor wij ook nog vanaf zondag geen internet gehad hebben. Met andere woorden: ons probleem is opgelost, maar toch ben ik niet helemaal tevreden.
Reputatie 6
Badge +5
He rikislief,
Goed om te horen dat het nu wel is opgelost en dat het weer werkt.
We vinden het ook zeker jammer dat je een paar dagen last hebt gehad van niet werkende diensten.
Maar voor nu is alles gelukkig wel weer werkend. Daar zijn wij blij mee, en ik hoop jij ook.
Ik stuur je nog een privébericht ter afsluiting.
Groet, Ben