beantwoord

vaste telefoon is afgesloten !

  • 17 maart 2017
  • 42 reacties
  • 1670 x bekeken

hoe moeilijk kan het zijn , om mijn [door tele2] afgesloten telefoonlijn opnieuw werkend te maken ? er is mij toegezegd [ 3 dagen terug] dat het 2 dagen ging duren om het te herstellen !! inmiddels wil ik NU [ als het kan, dat zal wel niet] mijn telefoonlijn terug !!
icon

Beste antwoord door Bianca van Tele2 19 maart 2017, 13:27

@Cypher je hebt helemaal gelijk. Excuses.

@wwwillem ik heb je gegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Ik zie dat ik ze inmiddels ook in een privébericht van je heb ontvangen. Dank je wel.

Ik zie dat er inderdaad een verzoek is uitgezet om het telefonie gedeelte te herstellen. Om het te herstellen zal het opnieuw moeten worden aangemeld. Je zou binnen 2 dagen worden gebeld hierover door betreffende afdeling. Helaas is het niet binnen 2 dagen te herstellen. Je moet rekening houden met een doorlooptijd van 2 a 3 weken.

Mijn collega's hebben je op 17 en 18 maart proberen te bellen, helaas hebben ze je niet kunnen bereiken. Om het telefonie gedeelte opnieuw aan te kunnen melden moet er namelijk een keuze worden gemaakt tussen zorgeloos bellen (5 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 5 euro per maand) of eindeloos bellen (50 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 10 euro per maand). Je keuze was bij ons nog niet bekend. Als je mij je voorkeur laat weten dan maak ik het direct voor je in orde.

Groetjes,
Bianca
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Badge +1
Top! 😃 Eind goed al goed.

Ik ga het topic sluiten.

Zijn er in de toekomst nog vragen dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Bianca
beste Bianca , helaas is het nog niet in orde . als ik gebeld word gaat er op mijn telefoon geen beltoon !! ik kan zelf wel bellen naar een ander. bij nadere onderzoekingen is het nu wel in orde !!!!!
beste Bianca , helaas is het nog niet in orde . als ik gebeld word gaat er op mijn telefoon geen beltoon !! ik kan zelf wel bellen naar een ander.
Badge +1
Hi Willem,

Heb je inmiddels kunnen testen of je weer met je oude nummer belt?

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Hij zou weer moeten werken. Wil je dit even testen?

Groetjes,
Bianca
beste Bianca, ja mijn telefoon werkt weer ! maar ik weet niet of mijn oude nummer , ook weer werkt !
Badge +1
Hey Willem,

Telefonie is inmiddels opgeleverd zie ik en het nummer is geporteerd. Klopt het de de telefoon weer naar behoren werkt?

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Ik heb het voor je in orde gemaakt, Willem. Je ontvangt ter bevestiging een e-mail op het bij ons bekende @live.nl e-mailadres. Houd er rekening mee dat er in de bevestiging een ander telefoonnummer staat. Zodra telefonie weer is geactiveerd zetten wij je oude nummer terug.

Groetjes,
Bianca
oke dan ! geef mij een zorgeloos-bellen aansluiting b.v.d.
Badge +1
Beste Willem.

Op 20 februari 2017 heb je je abonnement laten verlengen. Het klopt dat je voorheen internet, TV en bellen had, met de verlenging zijn alleen internet en TV doorgevoerd. Zoals eerder al door een ander lid is aangekaart heb je hier een bevestiging van ontvangen. Je had op 20 februari kunnen zien dat je een contract aanging voor alleen internet en TV. Op dit moment had je het nog kunnen annuleren en/of aanpassen. Ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je hier niet direct naar hebt gekeken en ik ontken ook niet dat mijn collega bij het doorvoeren wellicht iets beter had moeten opletten, het werkt echter wel twee kanten op.

Zoals ik inmiddels meerdere keren heb aangegeven kunnen we telefonie alsnog voor je aanmelden zodra je een keuze tussen de belpakketten hebt gemaakt.

Ik hoor graag van je of ik dit voor je in orde mag maken anders zal ik het topic sluiten. In dit geval kan ik namelijk niks anders voor je betekenen.

Groetjes,
Bianca
beste Mark, die vrijwilligers geven , ZONDER op de hoogte van het probleem te zijn , replieken , waar ik niets aan heb !!! het probleem is : tele2 heeft een fout gemaakt, mag ik dan verwachten dat die fout word opgelost of niet ?
Reputatie 4
Badge
Hi Willem,

Ik begrijp hoe frusterend het kan zijn als dingen niet gaan zoals je verwacht, maar scheldwoorden gebruiken is hier niet de oplossing voor. Ik heb je berichten waar deze instaan dan ook aangepast. Ik wil je vragen op een normale een respectvolle manier om te gaan met het forum en met alle members (die hier vrijwillig zijn om anderen te helpen) op het forum. Graag verwijs ik je naar de eerdere reactie van Bianca.

Mark
Reputatie 7
Badge +5
Ik vermoed dat zo dadelijk er wel het een en ander aangepast gaat worden in meneer zijn post's, en deze wel een waarschuwing gaat krijgen voor het alweer overtreden van de forum regels.
Reputatie 5
Badge +3
Nee hoor, net promotie gehad met een flinke salarisverhoging,..
Lekker hoor,.
Je bent wel erg hardleers, jij komt er wel ;) en jij bent binnenkort je baan kwijt !
@Willem
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
je vergeet, dat tele2 een onrechtmatige aanpassing heeft uitgevoerd [ ik heb nooit om een aanpassing verzocht ] Theoretisch heb je gelijk : elke dag wachten.......enz. wij gaan zien [ meemaken ] wat een rechter [ ja rechtbank , ik heb tijd zat ] hierover gaat beslissen.
Reputatie 5
Badge +3
Je bent wel erg hardleers, jij komt er wel 😉
Lekker bezig? WWWillem, met schelden ga je niks bereiken.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..


*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Reputatie 7
Badge +5
@Willem
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
Reputatie 5
Badge +3
Lekker bezig? WWWillem, met schelden ga je niks bereiken.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..
Zo wens ik niet aangesproken te worden. We hebben hier op het forum normale omgangsvormen Willem!
Succes met het oplossen van je probleem verder.
En dat tele2 maar even mijn telefoonlijn afsluit, valt wel onder de normale omgangsvormen ? de groeten

*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***.
Reputatie 7
Badge +4
Zo wens ik niet aangesproken te worden. We hebben hier op het forum normale omgangsvormen Willem!
Succes met het oplossen van je probleem verder.
Zo moeilijk is het toch niet Willem? Je hebt je 3 in 1 aansluiting veranderd, daarom was mijn vraag al, wat hebben ze naar je bevestigd, wellicht een 2 in 1?
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
beste eric, IK heb mijn 3in1 niet veranderd !! dat heeft tele2 zelf gedaan !!!!!!! [ was helemaal niet de bedoeling] en ik heb GEEN bevestiging gekregen. en WAT is nu je antwoord ? p.s. fijn dat er bemoeials [ die niets bijdragen ] zijn !!
Reputatie 7
Badge +4
Zo moeilijk is het toch niet Willem? Je hebt je 3 in 1 aansluiting veranderd, daarom was mijn vraag al, wat hebben ze naar je bevestigd, wellicht een 2 in 1?
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
Badge +1
Ik stel je niet voor een ultimatum, Willem. Helaas zijn er geen alternatieven mogelijk.