beantwoord

vaste telefoon is afgesloten !

• 17 maart 2017
  • 42 reacties
  • 1608 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Je bent wel erg hardleers, jij komt er wel 😉
@Willem
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
je vergeet, dat tele2 een onrechtmatige aanpassing heeft uitgevoerd [ ik heb nooit om een aanpassing verzocht ] Theoretisch heb je gelijk : elke dag wachten.......enz. wij gaan zien [ meemaken ] wat een rechter [ ja rechtbank , ik heb tijd zat ] hierover gaat beslissen.
Je bent wel erg hardleers, jij komt er wel ;) en jij bent binnenkort je baan kwijt !
Reputatie 5
Badge +3
Nee hoor, net promotie gehad met een flinke salarisverhoging,..
Lekker hoor,.
Reputatie 7
Badge +5
Ik vermoed dat zo dadelijk er wel het een en ander aangepast gaat worden in meneer zijn post's, en deze wel een waarschuwing gaat krijgen voor het alweer overtreden van de forum regels.
Reputatie 4
Badge
Hi Willem,

Ik begrijp hoe frusterend het kan zijn als dingen niet gaan zoals je verwacht, maar scheldwoorden gebruiken is hier niet de oplossing voor. Ik heb je berichten waar deze instaan dan ook aangepast. Ik wil je vragen op een normale een respectvolle manier om te gaan met het forum en met alle members (die hier vrijwillig zijn om anderen te helpen) op het forum. Graag verwijs ik je naar de eerdere reactie van Bianca.

Mark
beste Mark, die vrijwilligers geven , ZONDER op de hoogte van het probleem te zijn , replieken , waar ik niets aan heb !!! het probleem is : tele2 heeft een fout gemaakt, mag ik dan verwachten dat die fout word opgelost of niet ?
Badge +1
Beste Willem.

Op 20 februari 2017 heb je je abonnement laten verlengen. Het klopt dat je voorheen internet, TV en bellen had, met de verlenging zijn alleen internet en TV doorgevoerd. Zoals eerder al door een ander lid is aangekaart heb je hier een bevestiging van ontvangen. Je had op 20 februari kunnen zien dat je een contract aanging voor alleen internet en TV. Op dit moment had je het nog kunnen annuleren en/of aanpassen. Ik kan natuurlijk ook begrijpen dat je hier niet direct naar hebt gekeken en ik ontken ook niet dat mijn collega bij het doorvoeren wellicht iets beter had moeten opletten, het werkt echter wel twee kanten op.

Zoals ik inmiddels meerdere keren heb aangegeven kunnen we telefonie alsnog voor je aanmelden zodra je een keuze tussen de belpakketten hebt gemaakt.

Ik hoor graag van je of ik dit voor je in orde mag maken anders zal ik het topic sluiten. In dit geval kan ik namelijk niks anders voor je betekenen.

Groetjes,
Bianca
oke dan ! geef mij een zorgeloos-bellen aansluiting b.v.d.
Badge +1
Ik heb het voor je in orde gemaakt, Willem. Je ontvangt ter bevestiging een e-mail op het bij ons bekende @live.nl e-mailadres. Houd er rekening mee dat er in de bevestiging een ander telefoonnummer staat. Zodra telefonie weer is geactiveerd zetten wij je oude nummer terug.

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Hey Willem,

Telefonie is inmiddels opgeleverd zie ik en het nummer is geporteerd. Klopt het de de telefoon weer naar behoren werkt?

Groetjes,
Bianca
beste Bianca, ja mijn telefoon werkt weer ! maar ik weet niet of mijn oude nummer , ook weer werkt !
Badge +1
Hij zou weer moeten werken. Wil je dit even testen?

Groetjes,
Bianca
Badge +1
Hi Willem,

Heb je inmiddels kunnen testen of je weer met je oude nummer belt?

Groetjes,
Bianca
beste Bianca , helaas is het nog niet in orde . als ik gebeld word gaat er op mijn telefoon geen beltoon !! ik kan zelf wel bellen naar een ander.
beste Bianca , helaas is het nog niet in orde . als ik gebeld word gaat er op mijn telefoon geen beltoon !! ik kan zelf wel bellen naar een ander. bij nadere onderzoekingen is het nu wel in orde !!!!!
Badge +1
Top! 😃 Eind goed al goed.

Ik ga het topic sluiten.

Zijn er in de toekomst nog vragen dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Bianca