beantwoord

vaste telefoon is afgesloten !

• 17 maart 2017
  • 42 reacties
  • 1608 x bekeken

hoe moeilijk kan het zijn , om mijn [door tele2] afgesloten telefoonlijn opnieuw werkend te maken ? er is mij toegezegd [ 3 dagen terug] dat het 2 dagen ging duren om het te herstellen !! inmiddels wil ik NU [ als het kan, dat zal wel niet] mijn telefoonlijn terug !!
icon

Beste antwoord door Bianca van Tele2 19 maart 2017, 13:27

@Cypher je hebt helemaal gelijk. Excuses.

@wwwillem ik heb je gegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Ik zie dat ik ze inmiddels ook in een privébericht van je heb ontvangen. Dank je wel.

Ik zie dat er inderdaad een verzoek is uitgezet om het telefonie gedeelte te herstellen. Om het te herstellen zal het opnieuw moeten worden aangemeld. Je zou binnen 2 dagen worden gebeld hierover door betreffende afdeling. Helaas is het niet binnen 2 dagen te herstellen. Je moet rekening houden met een doorlooptijd van 2 a 3 weken.

Mijn collega's hebben je op 17 en 18 maart proberen te bellen, helaas hebben ze je niet kunnen bereiken. Om het telefonie gedeelte opnieuw aan te kunnen melden moet er namelijk een keuze worden gemaakt tussen zorgeloos bellen (5 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 5 euro per maand) of eindeloos bellen (50 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 10 euro per maand). Je keuze was bij ons nog niet bekend. Als je mij je voorkeur laat weten dan maak ik het direct voor je in orde.

Groetjes,
Bianca
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Badge +1
Hallo Willem,

Welkom op ons forum!

Begrijp ik goed dat het om je huistelefoon gaat? Is de telefoonlijn afgesloten vanwege een betaalachterstand of speelt er een ander probleem?

Groetjes,
Bianca
Bianca , lees mijn bericht !!!!!

*** Reactie aangepast door moderator Bianca. Voor meer informatie, check de Huisregels – Tele2 Forum. ***
Reputatie 7
Badge +5
Home
Klantenservice
Forum
Vaste Telefonie
vaste telefoon is af..

Dan zal het wel om een vaste telefoon gaan, maar gedraag je een beetje WWWillem.
En als je gewoon antwoord geeft wordt je beter/sneller geholpen.
Badge +1
Ik heb je bericht gelezen, ik heb echter iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen.

Zou je mijn vragen alsnog willen beantwoorden?

Groetjes,
Bianca
bij het uitvoeren van een aanpassing van mijn 3 in 1 abonnement, is er een FOUT gemaakt, ik heb nu [ sinds 13 maart ] geen telefoon meer ! Na telefon. kontakt met jullie klantenservice, is mij toegezegd dat het 2 dagen zou duren om het te herstellen. inmiddels zijn er 5 dagen verstreken en ik heb nog GEEN telefoon !!
Reputatie 7
Badge +4
Dus er is nu een 2 in 1 abonnement. En betaal je dan wel de 3 in 1 prijs? Wat staat er in de bevestiging?
Badge +1
Wil je mij je klantnummer, volledig adres en geboortedatum in een privébericht sturen, Willem? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.
Wil je mij je klantnummer, volledig adres en geboortedatum in een privébericht sturen, Willem? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

*** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
Reputatie 7
Badge +5
Misschien handig Bianca om de volgende keer een uitleg te geven hoe dat te doen, of een hyperlink erbij te posten waar de topicstarter maar op hoeft te klikken.
Badge +1

@wwwillem ik heb je gegevens verwijderd in verband met je eigen privacy. Ik zie dat ik ze inmiddels ook in een privébericht van je heb ontvangen. Dank je wel.

Ik zie dat er inderdaad een verzoek is uitgezet om het telefonie gedeelte te herstellen. Om het te herstellen zal het opnieuw moeten worden aangemeld. Je zou binnen 2 dagen worden gebeld hierover door betreffende afdeling. Helaas is het niet binnen 2 dagen te herstellen. Je moet rekening houden met een doorlooptijd van 2 a 3 weken.

Mijn collega's hebben je op 17 en 18 maart proberen te bellen, helaas hebben ze je niet kunnen bereiken. Om het telefonie gedeelte opnieuw aan te kunnen melden moet er namelijk een keuze worden gemaakt tussen zorgeloos bellen (5 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 5 euro per maand) of eindeloos bellen (50 uur bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 10 euro per maand). Je keuze was bij ons nog niet bekend. Als je mij je voorkeur laat weten dan maak ik het direct voor je in orde.

Groetjes,
Bianca
Reputatie 7
Badge +5
Wat heeft de keus van een abonnementsvrom met de realisatie van een aansluiting te maken ?
Kon dat niet gelijk verteld worden i.P.v. een kulverhaal dat het met 2 dagen is opgelost (standaard kul)
Ondertussen vanaf 13 maart kon Tele2 daar al mee bezig zijn, nee eerst weten of er €5 of €10 in het vat zit en dan pas komen we misschien in actie.

Groetjes,
Bianca
er is mij nooit verteld, dat ik een keuze moet maken , tussen : zorgeloos bellen of eindeloos bellen !!! ik wil gewoon mijn bestaande aansluiting terug !!! [ hoe moeilijk kan dat zijn ?]
Badge +1
@Bombarie voor we iets kunnen realiseren moet er een keuze worden gemaakt. We kunnen simpelweg geen telefonie aanmelden zonder één van deze abonnementsvormen. Dit is systeemtechnisch niet mogelijk.
Badge +1
Excuses als je niet juist of niet volledig geïnformeerd bent, Willem. We zijn enige tijd geleden overgegaan op nieuwe abonnementsvormen. Hierin is telefonie alleen mogelijk in combinatie met één van de genoemde belpakketten.
Excuses als je niet juist of niet volledig geïnformeerd bent, Willem. We zijn enige tijd geleden overgegaan op nieuwe abonnementsvormen. Hierin is telefonie alleen mogelijk in combinatie met een van de genoemde belpakketten.
Ik snap, dat jij [ persoonlijk ] er niets anders van kan maken. maar de persoon [ tele2 ] die mij heeft afgesloten !!, kan het [ waarschijnlijk ] wel, en waarom word die route niet in werking gesteld ?
Badge +1
Ook mijn collega's kunnen het helaas niet op een andere manier herstellen. We moeten het echt opnieuw aanmelden.

Als ik het voor je in orde mag maken dan hoor ik nogmaals graag wat je keuze is geworden.

Groetjes,
Bianca
[quote=Bianca van Tele2]Ook mijn collega's kunnen het helaas niet op een andere manier herstellen. We moeten het echt opnieuw aanmelden.

Als ik het voor je in orde mag maken dan hoor ik nogmaals graag wat je keuze is geworden.

G roetjes nu word ik dus voor een ultimatum gesteld ? belachelijk ! we zullen zien wat een rechter hier van vind ! tele2 blijft op een gruwelijke manier in gebreke !! ik wil mijn aansluiting terug.
Badge +1
Ik stel je niet voor een ultimatum, Willem. Helaas zijn er geen alternatieven mogelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Zo moeilijk is het toch niet Willem? Je hebt je 3 in 1 aansluiting veranderd, daarom was mijn vraag al, wat hebben ze naar je bevestigd, wellicht een 2 in 1?
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
Zo moeilijk is het toch niet Willem? Je hebt je 3 in 1 aansluiting veranderd, daarom was mijn vraag al, wat hebben ze naar je bevestigd, wellicht een 2 in 1?
Bij een nieuwe 3 in 1 heb je voor de telefoon de smaken: 5 uur bellen (5 euro) of 50 uur bellen (10 euro). Om dus weer een 3 in 1 pakket aan te maken zullen ze één van die smaken moeten invullen in de orderstraat.
beste eric, IK heb mijn 3in1 niet veranderd !! dat heeft tele2 zelf gedaan !!!!!!! [ was helemaal niet de bedoeling] en ik heb GEEN bevestiging gekregen. en WAT is nu je antwoord ? p.s. fijn dat er bemoeials [ die niets bijdragen ] zijn !!
Reputatie 7
Badge +4
Zo wens ik niet aangesproken te worden. We hebben hier op het forum normale omgangsvormen Willem!
Succes met het oplossen van je probleem verder.
Zo wens ik niet aangesproken te worden. We hebben hier op het forum normale omgangsvormen Willem!
Succes met het oplossen van je probleem verder.
En dat tele2 maar even mijn telefoonlijn afsluit, valt wel onder de normale omgangsvormen ? de groeten

*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***.
Reputatie 5
Badge +3
Lekker bezig? WWWillem, met schelden ga je niks bereiken.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..
Reputatie 7
Badge +5
@Willem
Je kan boos zijn op de hele wereld en op Eric in het bijzonder, het gaat je geen stap dichter bij een oplossing brengen.
Er zijn bij Tele2 vragen vergeten te stellen cq informatie te geven dat met de aanpassing van je 3-1 pakket óók andere telefoonvoorwaarden van toepassing werden.
Om dat nu op te lossen hoef je alleen aan te geven welke optie je kiest en het komt voor elkaar (met een vertraging van 3 weken)
Uiteraard kun je ook de kop in de wind gooien dan word elke dag wachten een dag extra voor je weer telefoon hebt.
Lekker bezig? WWWillem, met schelden ga je niks bereiken.
Eric is geheel vrijwillig aanwezig op dit forum om klanten te voorzien van tips, dat je probleem hiermee niet gelijk opgelost is geeft je niet het recht om hem voor rand.... uit te maken,..

*** Reactie aangepast door moderator Mark. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***