Vaste telefoon

• 11 oktober 2016
  • 27 reacties
  • 1764 x bekeken

Ik heb sinds 26- 8-2016 een abonnement bij jullie, en zou binnen 5 werkdagen mijn eigen telefoonnummer
krijgen.
ik heb 6 keer gebeld met klantenservice en die hebben mij gezegd dat het opgelost zou worden,
maar het is nu 11 Ockt. en het is nog steeds niet opgelost.
Ook het tijdelijk tel nummer werkt niet ik kan wel bellen maar niet gebeld worden.
Ik ben daar zeer ontevreden over.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Badge +4
Kan het zijn dat het toestel dat je hebt besteld momenteel niet leverbaar is? In dat geval wordt namelijk de nummerportering (uit m'n hoofd) 3 keer uitgesteld alvorens de aanvraag wordt geannuleerd. Is je huidige nummer, bij je oude provider, nog steeds actief? Zou je me middels een privébericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen. Je stuurt een PB door hier te klikken. Dan kan ik kijken of ik meer info kan vinden voor je!
Kan het zijn dat het toestel dat je hebt besteld momenteel niet leverbaar is? In dat geval wordt namelijk de nummerportering (uit m'n hoofd) 3 keer uitgesteld alvorens de aanvraag wordt geannuleerd. Is je huidige nummer, bij je oude provider, nog steeds actief? Zou je me middels een privébericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen. Je stuurt een PB door hier te klikken. Dan kan ik kijken of ik meer info kan vinden voor je! er word aan gewerkt krijg een nieuw modem en aan het porteren word ook gewerkt volgens klantenservice . groetjes BERT
Badge +4
Oké super! Laat je het weten wanneer het gelukt is?
ik heb de nieuwe modem aangesloten , en het probleem is daarmee niet opgelost.
weer klantenservice gebeld die vertelde mij dat het wel 5 tot 20 dagen kon duren om dit complexe probleem op te lossen . Groeten Bert
Badge +4
Oef, dat is aardig wat. Ik moet overigens mijn eerste bericht rectificeren. Helaas had ik over het hoofd gezien dat het om je vaste aansluiting ging, ik was in de veronderstelling dat het om mobiel ging...

Om terug te komen op je issue. Het lijkt erop alsof de doorschakeling niet goed staat ingeschakeld na je nummerportering. De reden dat het even kan duren is doordat het regelen hiervan via een derde partij gaat. Onze doorlooptijd opgeteld met die van hun, dan kan het even duren. Het is in ieder geval in behandeling! Bij een nieuwe ontwikkeling hoor ik graag weer van je!

Groetjes en fijn weekend verder!
Badge +4
Hoi Bert,

Is je issue inmiddels opgelost?
nog steeds niet!
Hoi Bert,

Is je issue inmiddels opgelost?
nog steeds niet!
Badge +4
Ook helemaal geen contact geweest o.i.d?
Ook helemaal geen contact geweest o.i.d? nee ook niet
Ook helemaal geen contact geweest o.i.d? nee ook niet ik zou ook verend kosten terug krijgen en dat is ook niet gebeurd.
Badge +4
Ok wacht even, ik ga even kijken voor je!
Badge +4
Ik zie dat men er wel nog mee bezig is maar de details zijn me niet duidelijk. Vandaag is de technische dienst niet aanwezig maar zal me morgen laten inlichten door hun. Zojuist mijn collega daar een mailtje gestuurd om te vragen of hij mij precies kan uitleggen wat er speelt. Zodra ik dat weet zal ik hier meer duidelijkheid verschaffen! Ik zal er achteraan gaan voor je Bert!
Ik zie dat men er wel nog mee bezig is maar de details zijn me niet duidelijk. Vandaag is de technische dienst niet aanwezig maar zal me morgen laten inlichten door hun. Zojuist mijn collega daar een mailtje gestuurd om te vragen of hij mij precies kan uitleggen wat er speelt. Zodra ik dat weet zal ik hier meer duidelijkheid verschaffen! Ik zal er achteraan gaan voor je Bert!

Ook wat betreft de verzend kosten?
Badge +4
Ja dan behandelen we wel even alles! 😉
Mijn collega helaas nog niet kunnen spreken.
Ja dan behandelen we wel even alles! 😉
Mijn collega helaas nog niet kunnen spreken.
ok'e dan wacht ik dat nog even af,in ieder geval bedankt voor je respons .
Badge +4
Graag gedaan!
Graag gedaan! hallo Maurice.ik ben zwaar teleur gesteld in Tele2 !!! vanaf 26 augustus tot vandaag 7 november nog steeds geen goede vaste telefoon verbinding .
Badge +4
Helemaal mee eens Bert!

Zou je me middels een privébericht een contacttelefoonnummer en een ruime beschikbaarheid tijdens kantooruren willen sturen. Dan zorg ik even dat een collega je telefonisch contacteert om het e.e.a. uit te leggen. We zijn je ook wel een uitleg verschuldigd.

Hoor graag van je!
Helemaal mee eens Bert!

Zou je me middels een privébericht een contacttelefoonnummer en een ruime beschikbaarheid tijdens kantooruren willen sturen. Dan zorg ik even dat een collega je telefonisch contacteert om het e.e.a. uit te leggen. We zijn je ook wel een uitleg verschuldigd.

Hoor graag van je!
ik heb al eens de gegevens aan een collega van dit forum gegeven via een privé bericht en moest mij toen aanmelden op het forum.
Helemaal mee eens Bert!

Hoor graag van je!
ik heb al eens de gegevens aan een collega van dit forum gegeven via een privé bericht en moest mij toen aanmelden op het forum.
o ja dit was je vorige reactie 7 dagen geleden
Ja dan behandelen we wel even alles!
Mijn collega helaas nog niet kunnen spreken. en zo kunnen we de klanten aan het lijntjehouden
Badge +4
Dit is niet aan mij geweest Bert. Ik kan niet in de inbox van andere mensen kijken. Je hebt nu je nummer gestuurd. De beschikbaarheid was niet echt ruim, of geldt dat voor elke dag?
Ik heb een verzoek aangemaakt om telefonisch contact met je op te nemen. Ik verwacht dat dit uiterlijk morgen gebeurt.
Dit is niet aan mij geweest Bert. Ik kan niet in de inbox van andere mensen kijken. Zou je de gegevens dus nog even willen sturen? Je stuurt een PB door hier te klikken.
ik heb gister ook op jou link geklikt en nu weer?
Dit is niet aan mij geweest Bert. Ik kan niet in de inbox van andere mensen kijken. Zou je de gegevens dus nog even willen sturen? Je stuurt een PB door hier te klikken.
ik heb gister ook op jou link geklikt en nu weer?
gehele dag bv 8 tot 8
Badge +4
Ja had het PB nog niet gezien, ik zag het na het posten. Direct post aangepast, maar je was al aan het reageren. De beschikbaarheid was niet echt ruim, of geldt dat voor elke dag?