beantwoord

Vaste telefoon

• 2 november 2015
  • 12 reacties
  • 303 x bekeken

Ben overgestapt van Light pakket naar Basis pakket i.v.m. betere internet verbinding, maar kan nu niet meer van de vaste huis telefoon gebruikmaken deze geeft een ingesprek toon aan.
Nieuwe huis telefoon aangeschaft omdat de verdenking was dat deze defect was maar ook de nieuwe set gaf een ingesprek toon aan.
Storingen zijn er niet dus ??????
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 6 november 2015, 11:58

Joepie, het is opgelost. Las ik in je andere topic . 😃
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Zit niets anders op dan de klantenservice bellen, de lijn moet aan Tele2 kant gereset worden.
Als dit analoge telefonie was (dus niet via modem maar d.m.v. splitter) werkt dit niet bij VDSL (40Mb/s)
Thuis telefoon zit gewoon aan modem gekoppeld.
Kan nog steeds niet bellen via nieuw modem terwijl dit op het oude modem wel ging ik ben overgestapt naar basis pakket maar huistelefoon geeft ingesprek aan.
Modem reeds gereset maar blijft knudde.
Ik ken alleen de Davolink, daar zijn twee telefoonuitgangen, maar alleen Tel1 doet iets. Hoe is dit bij de 40Mb/s modem?
Heeft 2 uitgangen maar op die technocolor modem geen signaal alleen ingesprek toon.
Modem zit gewoon op telefoon lijn aangesloten maar hij kan ook op glasvezel net aangesloten worden.
Had eigenlijk wel een belletje of berichtje van Tele 2 verwacht ...
Badge +2
Ik ken alleen de Davolink, daar zijn twee telefoonuitgangen, maar alleen Tel1 doet iets. Hoe is dit bij de 40Mb/s modem?

Ook bij de Techicolor zijn er 2 (groene) Voice poorten maar alleen poort 1 werkt met de telefoon. Wel heb ik de meegeleverde witte telefoonkabel hiervoor gebruikt. Doet het goed bij mij. Siemens met 3 handsets.

Ook bij de Techicolor zijn er 2 (groene) Voice poorten maar alleen poort 1 werkt met de telefoon. Wel heb ik de meegeleverde witte telefoonkabel hiervoor gebruikt. Doet het goed bij mij. Siemens met 3 handsets.
Dat klop ja, maar helaas met een nieuwe telefoonset set van AEG en de bijgeleverde witte aansluitkabel alsnog een ingesprek toon.
En dan zeggen ze doodleuk moet je TELE 2 even bellen, lijkt wel op dat liedje van Dorus " er zit een gat in mijn emmer ".
Mobiel gebeld maar na 83 minuten in de wacht te hebben gestaan en daarna wederom in de wacht gezet was mijn belbundel op, wel handig van TELE 2.
Wacht nu maar gewoon op een reactie van TELE 2 via dit forum.
Weinig respons van Tele 2
Reputatie 6
Badge +5
Joepie, het is opgelost. Las ik in je andere topic . 😃