Beantwoord: Vaste telefoon

cevanwijk Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten cevanwijk heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 0

8 februari 2013, 21:17

Nadat ik ziggo klantenservive 00319001884 heb gebeld is mijn vaste telefoon gestopt met actief te zijn.
Hoe wordt de telefoon weer actief!
Gemarkeerd als antwoord: Iris van Tele2 op 12 februari 2013, 16:29

Beste cevanwijk,

Welkom op het forum.

Mijn excuses voor mijn late reactie. Lastig dat je vaste telefoonlijn niet meer actief is na het bellen van het nummer van Ziggo. Nu ben ik benieuwd of jou telefoon weer actief is.

Net zoals John, wil ik graag weten wat je hoort. Hoor je geen kiestoon meer of blijft de toon aanhouden als je een telefoonnummer intoetst?

Heb je ook al geprobeerd zoals Aereon zegt, om de stroom er af te halen en dan er weer op te zetten?

Wil je het ons laten weten?

@andere forumleden, dank jullie wel voor het meedenken.

Groet,
Iris

Bekijk origineel bericht
8 Reacties
  • jlthkochjlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Goldmember
    Reacties: 18417

8 februari 2013, 21:24

Vreemd telefoonnummer..... Je zal wel 0900-1884 bedoelen, of zit je in het buitenland? Het is natuurlijk niet zo best om Ziggo te bellen, maar voor zover ik weet staat daar géén straf op. ;)

Heb je helemaal géén kiestoon meer als je de telefoon oppakt? Of blijft de toon aanhouden als je nummers intoetst?

Wellicht kun je het oplossen door de decoder even een minuutje van  de stroom te halen en dan weer opnieuw te laten opstarten? 
  • Aereon

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Aereon heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    Reacties: 323

9 februari 2013, 18:16

Hallo,

En wacht even, jij belt Ziggo klantenservice? Als jij bij Ziggo zit, dan zit je hier op deze forum niet goed, dit is namelijk een forum van TELE2.
    En jah John, het is een nummer waar van het lijkt dat ie vanuit het buitenland belt, maar ik denk eerder dat dit een gekopieerde en geplakte nummer is.

Maar goed, hebben we het hier over jou telefoon die gestopt is met actief zijn of met je telefoon lijn dat geen kiestoon/signaal meer heeft?
    Als je bij Tele2 zit, dan lijkt het me niet handig dat je Ziggo gaat bellen.

't Telefoonnummer van TELE2 staat in mijn signature, je kunt die altijd nog even bellen om daar je vragen te stellen en om eventueel je lijn te laten controleren.
    Mocht je er nooit eerder last van hebben gehad, kun je altijd de tip van John nog even proberen door de modem even voor 15 sec. van stroom af te halen en dan er weer op te zetten, misschien heb je dan wel weer een lijn.

Houd je ons op de hoogte?
    Almere: www.aereon.nl
  • Aragorn
    Reacties: 13093

10 februari 2013, 12:52

Misschien verwijst Ziggo ook voortaan door naar dit forum, zijn ze zelf van de zooi af........:cool:
    Eerlijke kritische antwoorden zijn geen provocaties. Valse info is wel provocerend. Ik heb alle Tele2 producten gehad.
  • roelvdh

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten roelvdh heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    Reacties: 329

11 februari 2013, 23:20

Ik heb ook Internet & Bellen van Tele2 en kabelTV van Ziggo, dus waarom zou ik niet eens dat Ziggo-nummer mogen bellen voor mijn kabelvragen? Bovendien is het een perfect legaal nummer met 0031-voorloop. Dat moet in NL ook gewoon werken volgens internationale afspraken.
    Dus: ik heb het ook maar eens geprobeerd en inderdaad: het modem doet raar. Dat is toch wel vreemd.
  • Iris van Tele2 Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Iris van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2412

12 februari 2013, 16:29

Beste cevanwijk,

Welkom op het forum.

Mijn excuses voor mijn late reactie. Lastig dat je vaste telefoonlijn niet meer actief is na het bellen van het nummer van Ziggo. Nu ben ik benieuwd of jou telefoon weer actief is.

Net zoals John, wil ik graag weten wat je hoort. Hoor je geen kiestoon meer of blijft de toon aanhouden als je een telefoonnummer intoetst?

Heb je ook al geprobeerd zoals Aereon zegt, om de stroom er af te halen en dan er weer op te zetten?

Groet,
    Iris
  • Aragorn
    Reacties: 13093

13 februari 2013, 10:13

Grappig, dus een 0900 nummer van Ziggo "saboteert" de Tele2 modems. Heeft iemand hier een nummer waardoor het forum niet meer toegankelijk is? Kan nog handig zijn om dat nummer aan sommige lieden door te geven......:cool:
    Eerlijke kritische antwoorden zijn geen provocaties. Valse info is wel provocerend. Ik heb alle Tele2 producten gehad.
  • Aprilmoeke

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Aprilmoeke heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 4

13 februari 2013, 15:44

Beste cevanwijk,

Welkom op het forum.

Groet,
    Iris

Mijn vraag heeft niks met Ziggo te maken, maar met Tele2. Ik weet niet waar ik hem moet stellen, dus probeer ik het hier. Ik kan met mijn vaste telefoonlijn niet bellen met de klantenservice, omdat dan het keuzemenu niet werkt. Ik heb het geprobeerd via de online assistent, maar die geeft als antwoord dat ik moet bellen! En daarmee is de ellendecirkel rond. Ik kan mijn klachten over het constant niet goed werken van de decoder dus niet doorgeven.
  • Iris van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Iris van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 2412

13 februari 2013, 16:40

Beste Aprilmoeke,

Vervelend dat er onduidelijkheid is om ons te bereiken. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik je nogmaals vragen om een eigen topic te openen. Op deze manier gaan gesprekken niet door elkaar lopen en kunnen wij jou beter helpen.

We zien je eigen topic graag tegemoet.

Groet,
    Iris

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P