beantwoord

Vaste Telefonie werkt niet meer

• 20 april 2018
  • 9 reacties
  • 628 x bekeken

Ik ben verhuisd van Utrecht naar Apeldoorn. Die plaatsen hebben verschillende kengetallen, Tele2 had dus nieuw nummer moeten regelen. Dat is helaas niet gebeurd, zodat ik nu niet meer kan bellen, of gebeld worden.
Ik wil in contact komen met Tele2. Dan moet ik bellen met een nummer dat ik dus niet heb...
Ook via MijnTele2 kom ik niet in contact met Tele2... Mailen kan (en mag) ook niet... Klacht indienen kan ook niet, want dan vergeet Tele2 spontaan wat mijn klantnummer is. En word ik verplicht het telefoonnummer in te vullen dat Tele2 niet geregeld heeft. Ik kan nu nog twee dingen doen: papieren brief schrijven. Of opzeggen (hopelijk reageert Tele2 daar wel op!). HELP! Wie weet een oplossing?
icon

Beste antwoord door Ronald Gouma 21 april 2018, 08:27

Het is inmiddels gelukt om succesvol een klacht in te dienen. Ik wacht de afhandeling daarvan nu af....
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Opzeggen is ook al geen optie. Dan moet je het telefoonnummer invullen, dat ik dus niet gekregen heb...
Reputatie 7
Badge +4
Bel gewoon morgen met een andere telefoon even naar de klantenservice, 020 754 4444
Het is inmiddels gelukt om succesvol een klacht in te dienen. Ik wacht de afhandeling daarvan nu af....
Reputatie 5
Badge +3
Dat is goed. Als er toch problemen zijn of je hoort niets horen we graag opnieuw van je.
Oeps... Te vroeg gejuichd. Ik zie nu dat Tele2 me over de klacht gaat terugbellen....
(dan zullen ze toch eerst moeten regelen dat ik telefoon krijg!)

Dan maar een brief met postzegel.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je dan geen 06 nummer ingevuld bij contact nummer bij je klachtenformulier?
Na 15 dagen nog steeds geen vaste telefoon...
Na 6 dagen ontdekte Tele2 wel dat "ze" vergeten waarom om vaste telefoon te regelen.
Neem aan dat dát dan alsnog geregeld gaat worden.
Meestal ontvang je dan direct een mail dat Tele2 iets gedaan heeft.
Maar ditmaal blijft het angstvallig stil.
Ik heb niet de indruk dat Tele2 iets aan het probleem gaat doen....

Ook heb ik een brief geschreven . Maar daarop nog geen reactie ontvangen...

Zijn er nog meer mogelijkheden om Tele2 alsnog vaste telefoon te laten regelen...?
Reputatie 5
Badge +3
@Ronaldo2626 De mogelijkheden om contact op te nemen staat op onze site. Als je wil dat we je hier helpen raad ik aan je eigen topic te maken. Als je teruggebeld wil worden kan je het klachtenformulier invullen. Dit doe je met deze link
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een mail gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper