beantwoord

Vaste telefonie met nummerbehoud naar andere provider, internet nog even actief laten?

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 71 x bekeken

Wij zijn bezig met het plannen van een verhuizing. De bedoeling is dat wij ons huidige internet & vaste telefonie abonnement gaan afnemen bij een andere provider (Ziggo).

Is het mogelijk om in eerste instantie alleen het telefoonnumer over te zetten naar de andere provider in de nieuwe woning, maar de internet verbinding van tele2 nog even te behouden in de huidige woning? Of zijn deze twee zaken gekoppeld?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 12 February 2021, 12:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Het zijn twee diensten dus lijkt mij mogelijk. Telefoon overzetten kan met nummerbehoud, internet is een kwestie van opzeggen. Als je telefoon wordt overgezet dan dien je wel al internet van Ziggo te hebben (of meteen te nemen), want zonder internet is telefoon niet mogelijk. Je hebt dan dus korte tijd dubbel internet, namelijk op 2 adressen.

Reputatie 7
Badge +8

Volgens mij niet. Ik dacht dat tele2 alleen akkoord gaat met een verhuizing als daarna een nieuw contract voor een jaar wordt afgesloten. 

Reputatie 7

Volgens mij niet. Ik dacht dat tele2 alleen akkoord gaat met een verhuizing als daarna een nieuw contract voor een jaar wordt afgesloten. 

De Tele2 dienst wordt niet verhuisd, er wordt alleen gebruik gemaakt van nummerbehoud.