beantwoord

vaste telefonie

• 21 oktober 2016
  • 25 reacties
  • 1163 x bekeken

wie heeft ervaring bij tele 2 ls nieuwe klant ik heb pas sinds 1 week tle2 alles in 1 pakket aangevraagt maar ontving van morgen per email dat ik een nieuwe vaste telefoonnummer krijg terwel ik dit niet heb aan gevraagt heb, ik heb gezegt dat ik me oude telefoonnummer wilt behouden wat een gedoe zeg wie heeft hier ervaring me en kan me tips geven ik kan niet bellen ivm me oude internet provider al heb afgesloten die waren er
vlug bij daar had ik ook alles in 1 pakket by en had vroeger vor onlin kpn daar had ik me eerste vaste telefoonnummer gekregen en kon ik me nemen naar me oude internet provider zonder problemen en nu met tele 2 ineens ontvang ik een emial met daarin me nieuwe telefoonnummer ik ehb wiffi nu via me buurvrouw dus mocht ik ff lenen van de maar zit nu zonder tv ontvangers en vaste foon en internet pf fijn zeg wie kan me helpen met dit probleem van nieuwe telefoonnnummer
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 24 oktober 2016, 13:32

Beste brigitta66,
Ik heb helaas niet alles kunnen begrijpen in je bericht.
Er staan veel spelfouten in en geen enkele punt. Het lijkt wel een hele lange zin, en op deze manier kan ik het niet goed begrijpen.
Daarvoor mijn excuses.
Maar het gaat dus om een telefoonnummer voor vaste telefonie? En je bent overgestapt van KPN naar Tele2 met alles-in-1 (internet/tv/telefonie)?
Laat me weten hoe het zit en ik kom je helpen.
Vriendelijke groet, Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

25 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste brigitta66,
Er staan veel spelfouten in en geen enkele punt. Het lijkt wel een hele lange zin, en op deze manier kan ik het niet goed begrijpen.
Daarvoor mijn excuses.
Maar het gaat dus om een telefoonnummer voor vaste telefonie? En je bent overgestapt van KPN naar Tele2 met alles-in-1 (internet/tv/telefonie)?
Vriendelijke groet, Ben
wie heeft ervaring bij tele 2 ls nieuwe klant ik heb pas sinds 1 week tle2 alles in 1 pakket aangevraagt maar ontving van morgen per email dat ik een nieuwe vaste telefoonnummer krijg terwel ik dit niet heb aan gevraagt heb, ik heb gezegt dat ik me oude telefoonnummer wilt behouden wat een gedoe zeg wie heeft hier ervaring me en kan me tips geven ik kan niet bellen ivm me oude internet provider al heb afgesloten die waren er
vlug bij daar had ik ook alles in 1 pakket by en had vroeger vor onlin kpn daar had ik me eerste vaste telefoonnummer gekregen en kon ik me nemen naar me oude internet provider zonder problemen en nu met tele 2 ineens ontvang ik een emial met daarin me nieuwe telefoonnummer ik ehb wiffi nu via me buurvrouw dus mocht ik ff lenen van de maar zit nu zonder tv ontvangers en vaste foon en internet pf fijn zeg wie kan me helpen met dit probleem van nieuwe telefoonnnummer
wie heeft ervaring bij tele 2 als nieuwe klant ik heb pas sinds 1 week tle2 alles in 1 pakket aangevraagd maar ontving van morgen per email dat ik een nieuwe vaste telefoonnummer krijg terwel ik dit niet heb aan gevraagd heb,
ik heb gezegd dat ik me oude telefoonnummer wilt behouden wat een gedoe zeg wie heeft hier ervaring me en kan me tips geven ik kan niet bellen ivm me oude internet provider al heb afgesloten die waren er
vlug bij daar had ik ook alles in 1 pakket bij en had vroeger voor online KPN daar had ik me eerste vaste telefoonnummer gekregen en kon ik me nemen naar me oude internet provider zonder problemen en nu met tele 2 ineens ontvang ik een e-mail met daarin me nieuwe telefoonnummer ik heb wiffi nu via me buurvrouw dus mocht ik ff lenen van de maar zit nu zonder tv ontvangers en vaste telefoon en internet pf fijn zeg wie kan me helpen met dit probleem van nieuwe telefoonnummer
Reputatie 6
Badge +5
Beste brigitta66,
Daarvoor mijn excuses.
Vriendelijke groet, Ben
Beste brigitta66,
Daarvoor mijn excuses.
Vriendelijke groet, Ben
Beste brigitta66,
Daarvoor mijn excuses.
Vriendelijke groet, Ben
ik bedoelde me nieuwe nummer dat ik van tele 2 krijgt zie onder copy van me email van tele2
Beste mevrouw van Hoek,
Binnenkort is dit je nieuwe telefoonnummer: *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***. Je kunt je nieuwe nummer vanaf 4 november 2016 gebruiken.
Meer weten
Kunnen we je nog ergens mee helpen? Kijk op tele2.nl/klantenservice. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing
ik heb al een nummer van me vorige provider gekregen en wil deze nummer die ik al had behouden waarom ontvang i dan deze email met daarin een nieuwe telefoonnnummer erin hopelijk si het zo duidelijk voor juli sorry voor me fouten heb dislectie m v g c v hoek
Reputatie 6
Badge +5
Hoi brigitta66,
Bedankt voor je bericht terug 🙂
Nu snap ik precies waar het om gaat.
Ik ga het uitzoeken voor je.
Morgen kom ik met meer informatie.
Vriendelijke groet
Ben
oke en kan je ook uitzoeken waneer we alles in 1 pakket precies krijgen
ik heb onlin zitten kijken er volgens bestelijg gegevs word vanaf 30 okt op gestuurt maar kan je soms ook kijken waneer het word bezorgt dan zorg i dat ik thuis bent aangezien ik begin nov de 1 en 2 nov ff afspraken heb staan dan hou ik hier rekenig mee dan kan ik zorgen dat ik thuis bent tenzij ze eventuweel ook s,avonds bezorgen m v g c b v hoek
Reputatie 6
Badge +5
Beste c b v Hoek,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb nu iets meer informatie.
Er is hier verstand van een miscommunicatie en daarvoor onze excuses.
Hoe gaat het in zn werk:
We gaan eerst ervoor zorgen dat alles opgeleverd wordt. Dat is het internet. televisie en vaste telefonie.
Deze vaste telefoonlijn wordt tijdelijk opgeleverd met een nieuw nummer. Zodra dit is voltooid kunnen we je oude telefoonnummer overzetten. Zo blijf je op je oude nummer actief 🙂
Dit is geen probleem en kunnen we straks voor je regelen.
Laat het ons weten wanneer alles werkt bij je thuis, en dan gaan we het juiste telefoonnummer voor je regelen 🙂
Vriendelijke groet, Ben
Beste c b v Hoek,
Bedankt voor je bericht.
Hoe gaat het in zn werk:
We gaan eerst ervoor zorgen dat alles opgeleverd wordt. Dat is het internet. televisie en vaste telefonie.
Deze vaste telefoonlijn wordt tijdelijk opgeleverd met een nieuw nummer. Zodra dit is voltooid kunnen we je oude telefoonnummer overzetten. Zo blijf je op je oude nummer actief 🙂
Laat het ons weten wanneer alles werkt bij je thuis, en dan gaan we het juiste telefoonnummer voor je regelen 🙂
Vriendelijke groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
ok.
oke bedankt zodra ik alles binnen heb en aan gesloten heb geef i het via hier door aan u
m v g c b v hoek
Reputatie 6
Badge +5
Super 🙂
Dank je wel.
We houden contact. Groet, Ben

Maar please.... kan je alsjeblieft een keer een punt gebruiken in een bericht? Alsjeblieft? Please?
Voor mij?
Groet, Ben
Beste c b v Hoek,
Bedankt voor je bericht.
Hoe gaat het in zn werk:
Vriendelijke groet, Ben
geachte ben ik ontvang vanavond vanaf 18 uur tot 20 uur me bestelilng van tele 2 me internet gaat pas 4 nov in
maar kan me zoon en ik vanavond de tv tunners aansluiten en kunnen we dan tv gelijk kijken al of gat dit ook pas 4 nov in soms
m v g c v hoek
Reputatie 6
Badge +5
punten en komma's.
Ze maken een zin.
Gebruik ze alsjeblieft.
Sorry, maar ik kan je niet begrijpen zonder. Ik vraag het nog een keertje vriendelijk om punten en komma's te gebruiken waar nodig. Want dit leidt tot misverstanden en verkeerde communicatie over en weer.
Groet, Ben
Geachte ben
Ik ontvangt vanavond me alles in 1 pakket
Vanaf 18 uur tot 20 uur, word met post nl thuis bezorgt,
Nu is mijn vraag, kan me zoon en ik gelijk aan aansluiten van de tv ontvangers gebruik van maken
En internet gaat dit echt pas 4 nov in , of soms ook eerder
Sorry ik heb dissectie heb nu ff door spelling gedaan sorry hiervoor
M v g c v hoek
Reputatie 6
Badge +5
Hoi brigitta66,
Bedankt voor je reactie. Punt.
Ik heb even gekeken en ik zie dat de verwachte opleverdatum 4 november is. Punt.
Tot die tijd gaat de apparatuur dus helaas niet werken.. Punt.
Je krijgt een mail wanneer de aansluiting gereed is en je alles aan kan sluiten. Punt.
We houden contact. Punt.
Groet, Ben
geachte medewerkers van tele2 kn juli me zeggen,
waneer ik me oude vaste tellefoonnummer weer terug word gezet.
ik ehb op juli website gekijken en stat dat ik me telefooonnummer gratis kan behouden ,
tot heden heb ik me tijdelijke nummer nog ik heb ge zin om naar iedreen te bellen of te emailen over me nieuwe tellefoonnummer, hopelijk kunen juli dit zo vlug, mogelijk regelen voor mij, en punt 2 ik ben dislectie,,s dat wilt zegen dat ik moeite heb met schrijven en typen dus h
Reputatie 6
Badge +5
Hoi brigitta, goed je weer te spreken 🙂
Werkt het inmiddels nu thuis? Ik zie dat internet, televisie en vaste telefonie nu is opgeleverd.
Ik ga voor je kijken hoe het zit met het oude nummer.
Laat het me weten of alles nu werkt bij je.
Dan kunnen we met het telefoonnummer aan de slag.
Ik hoor het graag van je.
Ben
Hoi brigitta, goed je weer te spreken 🙂
Werkt het inmiddels nu thuis? Ik zie dat internet, televisie en vaste telefonie nu is opgeleverd.
Ik ga voor je kijken hoe het zit met het oude nummer.
Laat het me weten of alles nu werkt bij je.
Dan kunnen we met het telefoonnummer aan de slag.
Ik hoor het graag van je.
Ben

alles werkt goed, tv en vaste tellefoonn thuis en internet werkt ook goed . internet is sneller dan van me oude provider en dat op een oude laptop van 9 jaar ,
m v g c v hoek
Reputatie 6
Badge +5
Kijk! Super 🙂
Goed om te horen dat het nu allemaal werkt.
Wij gaan dan nu eens kijken hoe het zit met het terugkrijgen van het oude nummer.
Als ik meer informatie heb voor je, zal ik het je laten weten.
Vriendelijke groet, Ben
Reputatie 6
Badge +5
Ik heb een update voor je!
We hebben het proces voor nummerbehoud gestart.
Het kan enkele dagen duren voordat dit actief wordt, maar het komt er aan!
En dan kan je gewoon weer met je oude nummer bellen en gebeld worden.
We houden contact erover.
Groet, Ben
hoelang gaat dit duren ongeveer dan geef ik me ouders ff me tijdelijke nummer ivm soms vergte me mobiel op et laden m v g colinda v hoek