beantwoord

Vaste Lijn Tarieven Per Minuut Bellen Naar Buiten de EU

• 23 juli 2019
  • 3 reacties
  • 206 x bekeken

Hoi.
Ik vraag me af wat ik per minuut zou moeten betalen als ik met mijn vaste lijn b.v. de VS zou bellen.
Heb enkel informatie over diverse bundels gezien.

Nu betaal ik €5 p/m boven mijn basis Internet + Bellen abonnement om zonder per minuut kosten als ik het goed heb 5 uur binnen Nederland te kunnen bellen. (Ruim voldoende voor mij.)

Maar wat zou ik met dat abonement betalen per minuut als ik naar Amerika of Mexico zou bellen? Het volle tarief per minuut dus neem ik aan. Maar hoeveel is dat?
(Ik heb daarvoor altijd Skype gebrukt.)
icon

Beste antwoord door eric 23 juli 2019, 09:39

Thuis bellen tarief
Vs valt in categorie 1, Mexico in categorie 3. Dat scheelt aanzienlijk!
Je kunt naast Eindeloos bellen in NL ook kiezen voor een internationaal pakket: "Grenzeloos Bellen". 420 minuten (7 uur) per maand bellen naar vaste en mobiele nummers in 33 landen (tariefgroep 1, inclusief de EU, Canada en de Verenigde Staten) Niet naar Mexico, dat blijft per minuut.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Normaal €0,13 starttarief plus €0,13 per minuut.
Je kunt een bundel aanschaffen voor €5,00 dan heb je 420 Minuten gratis.
Reputatie 7
Badge +4
Thuis bellen tarief
Vs valt in categorie 1, Mexico in categorie 3. Dat scheelt aanzienlijk!
Je kunt naast Eindeloos bellen in NL ook kiezen voor een internationaal pakket: "Grenzeloos Bellen". 420 minuten (7 uur) per maand bellen naar vaste en mobiele nummers in 33 landen (tariefgroep 1, inclusief de EU, Canada en de Verenigde Staten) Niet naar Mexico, dat blijft per minuut.
Heel erg bedankt voor jullie snelle behulpzame response.
😎van jullie.
♥