beantwoord

Uitbreiden vaste telefonie basis.

• 18 december 2018
  • 6 reacties
  • 262 x bekeken

Geacht Forum.

Ik heb sinds 2006 Internet Light (nu €24 per maand) en Bellen Basis (nu €2 per maand).
Nu zou ik Bellen Basis eventueel willen uitbreiden met 300 "gratis" belminuten (€5 per maand).

Mijn vragen:
Kan ik mijn 2 vaste telefoonummers (lijnen) die ik al vanaf 2006 heb behouden/gebruiken?
Moet ik als bestaande klant aansluitkosten betalen voor deze uitbreiding?

Groet, Twan.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 19 december 2018, 12:21

Kan ik mijn 2 vaste telefoonummers (lijnen) die ik al vanaf 2006 heb behouden/gebruiken?

Het probleem van de 2 nummers is een beetje dat dit door een fout actief is gebleven. 1 Van de 2 was namelijk een tijdelijk nummer die nooit is komen te vervallen. Je kan hier dan ook geen rechten aan verlenen. Bij wijzigingen blijft het vaak wel actief echter zou deze toch komen te vervallen kunnen we dit niet herstellen.

Je hoeft geen aansluitkosten te betalen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt het beste de telefonische klantenservice bellen. Recent zijn alle prijzen uit het verleden gelijkgetrokken naar het heden 🙂
Als je erg gehecht bent aan je twee nummers zou ik dit niet aanpassen met b.v. zo'n pakket uitbreiding. Sinds vele jaren leveren ze GEEN twee nummers meer en je betaald met 2 euro hetzelfde als iemand met 1 nummer. Als je nu een grtais bellen pakket neemt (dat gaat niet op twee nummers vermoed ik) dan loop je het risico dat er een nummer verdwijnt. Omdat dit dus al jaren niet meer geleverd wordt kan de klantenservice zeggen wat ze willen, als het "per ongeluk" wegraakt is er vast geen standaard proces meer om het weer geleverd te krijgen.
Hallo Eric.
Bedankt voor je reactie!
Zijn flink bezig bij Tele2:
Betaalde eerst €21,50 per maand voor Internet en Vast Bellen, vanaf september €26. Bellen gratis 's avonds en in het weekend verdween toen ook gelijk. Gratis Tele2 klanten onderling (vast) bellen ook weg en van 11 cent per minuut naar 13 cent per minuut verhoging beltarief.........
(En onze overheid maar roepen dat door de concurrentie het allemaal goedkoper zou worden!)
Dus ik ben een beetje bang dat ze mijn 2e nummer ook wel gaan opslokken.
Vandaar mijn vraag, wellicht dat hier meer klanten mee te maken hebben gehad.
Groet, Twan.
Reputatie 7
Badge +4
Goed punt, vaste aansluitingen gaan markt breed al jaren omhoog. Nu met de fusie van T-Mobile en Tele2 zal het laagte punt van de mobiele prijzen ook wel bereikt zijn.
Reputatie 5
Badge +3

Het probleem van de 2 nummers is een beetje dat dit door een fout actief is gebleven. 1 Van de 2 was namelijk een tijdelijk nummer die nooit is komen te vervallen. Je kan hier dan ook geen rechten aan verlenen. Bij wijzigingen blijft het vaak wel actief echter zou deze toch komen te vervallen kunnen we dit niet herstellen.

Je hoeft geen aansluitkosten te betalen.
Hallo Jasper.
Bedankt voor je reactie!
Groet, Twan.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan 🙂