beantwoord

Traag internet

• 15 februari 2016
  • 3 reacties
  • 170 x bekeken

Geachte Heer of Mevrouw

ik heb storing in mijn internet hij is heel traag ?

ik hoop dat zo sneel opgelost is
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 18 februari 2016, 21:07

Hoi T.hama,
Wat vervelend dat je internet niet snel genoeg is. Is je bekabelde internet traag of je wifi of beide? Zou je eens een speedtest willen uitvoeren? Hierbij is het heel belangrijk dat je je bekabelde internetsnelheid meet en niet je wifi. Ook moet je je TV uitgeschakeld hebben en hetzelfde geldt voor alles dat gebruik maakt van wifi. Dus je telefoon en tablet etc. Zou je de uitslagen hier willen zetten?
En heb je je modem al eens gereset? En gekeken of je aansluiting goed is?
Tussen je moden en het ISRA punt zit een kabel. Hoe lang is deze kabel? Als deze langer is dan 2 meter dan kan het voor verstoringen zorgen.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi T.hama,
Wat vervelend dat je internet niet snel genoeg is. Is je bekabelde internet traag of je wifi of beide? Zou je eens een speedtest willen uitvoeren? Hierbij is het heel belangrijk dat je je bekabelde internetsnelheid meet en niet je wifi. Ook moet je je TV uitgeschakeld hebben en hetzelfde geldt voor alles dat gebruik maakt van wifi. Dus je telefoon en tablet etc. Zou je de uitslagen hier willen zetten?
En heb je je modem al eens gereset? En gekeken of je aansluiting goed is?
Tussen je moden en het ISRA punt zit een kabel. Hoe lang is deze kabel? Als deze langer is dan 2 meter dan kan het voor verstoringen zorgen.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi T.Hama,
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Hoe staat het er nu voor met je internetsnelheid? Is deze nog traag of is het inmiddels weer verholpen?
En heb je nog gekeken naar de tips en vragen uit mijn vorige berichtje? Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee T.Hama,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik geen reactie meer van je heb ontvangen. Als je toch nog een vraag hebt over je internet of over iets anders, open dan gerust een heel nieuw topic. Dan word je gewoon weer door mij of een van mijn collega's geholpen.
Groetjes Kiko