beantwoord

Telefoon

  • 14 februari 2018
  • 2 reacties
  • 683 x bekeken

Ik ben na een defect-modem-wissel geholpen aan een nieuw abonnement. Mij is verzekerd, dat ondanks dat bellen niet vermeld stond, deze service standaard zou blijven voortbestaan. Nu heb ik geen kiestoon en mensen kunnen mij thuis niet bellen!
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 15 februari 2018, 09:01

Het lijkt me het beste dat je de klantenservice belt. Die kunnen kijken of het inderdaad nog in het abonnement zit. Zo ja kunnen ze de storing oplossen. Indien niet kunnen ze het zsm weer toevoegen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Het lijkt me het beste dat je de klantenservice belt. Die kunnen kijken of het inderdaad nog in het abonnement zit. Zo ja kunnen ze de storing oplossen. Indien niet kunnen ze het zsm weer toevoegen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper