Tele2 wil me niet meer als klant. Welke provider moet ik nemen?

  • 9 juni 2016
  • 3 reacties
  • 132 x bekeken

Na dik 15 jaar klant van Tele2 heb ik nu een storing op de telefoonlijn. Ik gebruik de lijn ook zakelijk.
Dus geen telefoon is rampzalig.

Helaas wil tele2 me niet helpen. Geen ondersteuning voor u meneer.

Ik ga dus nu overstappen, mogelijk naar zakelijk abonnement.

Welke provider is de beste voor een ondernemen die van huis werkt?

dank!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

ik hoop dat iemand kan helpen. Moet snel actie ondernemen, want ik kan niet meer bellen!
Reputatie 7
Badge +4
Klinkt toch wel raar. Kijk als je een consumentenlijn en prijs betaald san heb je geen SLA van een paar uur. Dan ia een zakelijk abonnement wel beter, ook vaak met meer helpdesk medewerkers. Maar uiteindelijk moet een consumentenlijn ook weer gerepareerd worden. Dus wat is er kapot? Heb je nog wel internet bijvoorbeeld? En wat wil de medewerker niet ondersteunen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Bigalotoo,

Ik ben ook benieuwd naar jouw situatie. Wat is er gebeurd en kan ik jou wellicht verder helpen?
Bedankt eric voor het meedenken!

Groet, Trinh