beantwoord

tel. instellingen wijzigen vaste tel.

• 14 februari 2015
  • 18 reacties
  • 603 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Hallo,

Ik kan mijn tel.instellingen van vaste telefonie in Mijn Tele2 niet wijzigen.Bovenaan het scherm krijg ik deze mededeling:
Abonnement Vaste telefoonaansluiting Opvragen van gegevens mislukt.
Ik heb de afgelopen 2 wkn hierover al 2x tel.contact gehad met de klantenservice,echter het is nog steeds niet verholpen.Er is wel een ticket aangemaakt door de klantenservice en naar het hoofdkantoor opgestuurd,omdat zij het probleem niet konden oplossen?
Waarom moet dit zolang duren?

Gr.Mr.R:(
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 23 februari 2015, 14:55

Hallo Mr.R,

Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt hebben over tel. instellingen via MijnTele2. Door de wijziging van je abonnement wordt jouw dienst nu via de lijn van KPN geleverd, hierdoor is het niet meer mogelijk om zaken als het al dan niet verzenden van je telefoonnummer, het vermelden in het telefoonregister, bellen naar het buitenland of 0900-, 0906-, 0909- en 18-nummers uit te schakelen. Mijn excuses voor dit ongemak. Wanneer je een van deze zaken zou willen wijzigen dan kan je altijd telefonisch contact opnemen of dat hier laten weten. Wij maken het dan voor je in orde. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Mr.R,

Ik snap dat je het natuurlijk zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wat wil jij precies wijzigen? Je geeft ook aan dat je hier al 2x contact over hebt gehad en dat de zaak is doorgezet naar een andere afdeling, die het wel in orde kan maken. Wat heb je hier verder over afgesproken? Wordt er contact met je opgenomen wanneer het opgelost is? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Velma
Hoi Mr.R,

Ik snap dat je het natuurlijk zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Wat wil jij precies wijzigen? Je geeft ook aan dat je hier al 2x contact over hebt gehad en dat de zaak is doorgezet naar een andere afdeling, die het wel in orde kan maken. Wat heb je hier verder over afgesproken? Wordt er contact met je opgenomen wanneer het opgelost is? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Velma
Beste Velma,

Het wijzigen van al dan niet geheim no.of,bellen naar mobiel in/uitschakelen etc.
Hiervoor kon ik al deze opties wijzigen in Mijn Tele2.
Ik hoop nu wel dat de klantenservice of een andere afdeling contact met mij opneemt wanneer het probleem opgelost is.Nadat ik geen reactie meer had vernomen van Tele2,na mijn eerste contact op Maandag 2 wkn geleden,heb ik zelf afgelopen week Donderdag voor de 2de x gebeld naar de klantenservice.

Gr.Mr.R
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Mr.R,

Ik kan voor je nakijken wat de status van het verzoek is op dit moment. Wil je mij daarvoor een privé bericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht. Dan kijk ik het voor je na.

Fijne avond,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Mr.R,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik zie dat er 19 februari contact is geweest en dat daarbij codes aan je zijn doorgegeven waarmee je het meezenden van je eigen nummer kunt inschakelen/uitschakelen. De reden dat je dit niet meer via MijnTele2 kan doen heeft te maken met het wijzigen van je abonnement. Zijn zo al je vragen beantwoord?

Groetjes,

Velma
Beste Velma,

Nee helaas zijn niet al mijn vragen beantwoord.Ik heb een voorlopige oplossing[codes] gekregen van de klantenservice,wat betreft het al dan niet verzenden van je tel.no.
Maar ik kan nog steeds niet bij mijn tel.instellingen om bijv. het vermelden in het telefoonregister,bellen naar het buitenland,0900-, 0906-, 0909- en 18-nummers, uit te schakelen.
Graag wil ik hier nog steeds een oplossing voor.

Vr.Gr. Mr.R
Reputatie 6
Badge +5
Als je eerst bent ingelogd bij Mijn Tele2 kun je dan vervolgens deze pagina aanklikken?
Wel eerst inloggen op Mijn Tele2 dus!
Werkt het dan nog niet? Dan mag iemand van Tele2 het vertellen. :)
Bij mij zijn die instellingen in ieder geval wel zichtbaar.
De reden dat je dit niet meer via MijnTele2 kan doen heeft te maken met het wijzigen van je abonnement.Hoe, de TS heeft er geen vaste telefoon meer bij:?
Beste Jeroen,

Helaas! Lukt niet.Zie melding Mijn Tele2:

Abonnement Vaste telefoonaansluiting Opvragen van gegevens mislukt.

Vr.Gr.Mr.R

Als je eerst bent ingelogd bij Mijn Tele2 kun je dan vervolgens deze pagina aanklikken?
Wel eerst inloggen op Mijn Tele2 dus!
Werkt het dan nog niet? Dan mag iemand van Tele2 het vertellen. :)
Bij mij zijn die instellingen in ieder geval wel zichtbaar.
De reden dat je dit niet meer via MijnTele2 kan doen heeft te maken met het wijzigen van je abonnement.Hoe, de TS heeft er geen vaste telefoon meer bij:?
Reputatie 6
Badge +5
Heb je recent misschien iets aan je abonnement veranderd? Da's de
reden waarom je er volgens Velma van Tele2 niet meer op komt.
Ben wel benieuwd wat je dan moet veranderen om niet
meer in de instellingen te komen......
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Mr.R,

Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt hebben over tel. instellingen via MijnTele2. Door de wijziging van je abonnement wordt jouw dienst nu via de lijn van KPN geleverd, hierdoor is het niet meer mogelijk om zaken als het al dan niet verzenden van je telefoonnummer, het vermelden in het telefoonregister, bellen naar het buitenland of 0900-, 0906-, 0909- en 18-nummers uit te schakelen. Mijn excuses voor dit ongemak. Wanneer je een van deze zaken zou willen wijzigen dan kan je altijd telefonisch contact opnemen of dat hier laten weten. Wij maken het dan voor je in orde. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Reputatie 7
Badge +5
Dan ook graag hier het antwoord op, iedereen zit op een KPN dsl/glas lijn.
Ben wel benieuwd wat je dan moet veranderen om niet
meer in de instellingen te komen......
Beste Velma,

Bedankt voor je info.Is deze wijziging,dat mijn dienst nu via de KPN lijn wordt geleverd en waardoor je niet meer via mijn Tele2 je tel.instellingen kan wijzigen, door Tele2 gecommuniceerd aan haar klanten en medewerkers van de klantenservice?Of is dat alsnog de bedoeling Graag je info.

Verder wil ik graag de volgende instellingen uitschakelen:
Vermelding in het belregister.
0906-, 0909- en 18-nummers.

Alvast bedankt.

Vr.Gr. Mr.R.

PS.Ik heb nu al 5x een nieuw password moeten aanvragen voor deze forum om te kunnen reageren op berichten????

Hallo Mr.R,

Groetjes,

Velma
Reputatie 6
Badge +5
Door de wijziging van je abonnement wordt jouw dienst
nu via de lijn van KPN geleverd, hierdoor is het.....
Ik probeer het nog te begrijpen:? Hij is stiekum klant van kpn geworden?
Of 't werd eerst via de waslijn geleverd?? Wat??
Al onze vaste diensten worden toch over een 'kpn lijn' geleverd?
Nee joh, we krijgen onze adsl via een geheim 4G netwerk van Tele2.
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Mr. R.,

Ik denk dat je mijn woorden verkeerd hebt geinterperteerd.

Bedankt voor je info.Is deze wijziging,dat mijn dienst nu via de KPN lijn wordt geleverd en waardoor je niet meer via mijn Tele2 je tel.instellingen kan wijzigen, door Tele2 gecommuniceerd aan haar klanten en medewerkers van de klantenservice?Of is dat alsnog de bedoeling Graag je info.
[/quote]

Door de wijziging van je abonnement is de techniek die wij gebruiken veranderd, hiervoor hebben wij andere leveranciers gebruikt, in jouw geval kpn. Voor jouw dienst wordt nu de apparatuur van kpn gebruikt, wij beheren deze niet en daardoor is het ook niet mogelijk voor jou om zelf via MijnTele2 bepaalde veranderingen aan te brengen. Bij jouw vorige abonnement werd een andere techniek gebruikt, wij hadden daarbij onze eigen apparatuur in de centrale van de kpn staan waardoor wij jou de mogelijkheid konden geven om zelf veranderingen aan te brengen via MijnTele2. Ik hoop dat het voor jou zo wat duidelijker is, dit is een erg technisch verhaal.
Ik zal ervoor zorgen dat de volgende instellingen worden uitgeschakeld:

- Vermelding in het belregister.
- 0906-, 0909- en 18-nummers.

@Bombarie en jeroendemuzikant; Het klopt inderdaad dat alle vaste diensten via de kpnlijn worden geleverd, echter in de meeste gevallen hebben wij onze eigen apparatuur in de kpn centrale staan waardoor wij dit makkelijk kunnen beheren. In sommige gevallen hebben wij niet onze eigen apparatuur staan in de centrale en wordt de apparatuur van, in dit geval, kpn gebruikt. Omdat dit allemaal erg technisch is en ik dit graag makkelijk en simpel wil uitleggen heb ik aangegeven "wordt jouw dienst nu via de lijn van kpn geleverd"

Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Mr. R,

Ik heb mijn collega nog contact met je laten opnemen om alles goed uit te leggen. Ik heb begrepen dat hij je op de hoogte zal houden wanneer er veranderingen optreden.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Mr. R.,

Mijn collega heeft je afgelopen woensdag gebeld maar hij kreeg je helaas niet te pakken, hij heeft wel je voicemail ingesproken en ik raad je aan om deze te beluisteren. Over enkele dagen probeert hij het nogmaals.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Mr. R.,

Mijn collega heeft geprobeerd je te bellen maar heeft je helaas niet bereikt. Hij heeft wel je voicemail ingesproken, ik raad je aan om deze te beluisteren.

Fijne avond,

Velma