beantwoord

Storing vaste telefonie Veenendaal?

  • 11 juni 2018
  • 3 reacties
  • 366 x bekeken

Al 10 dagen hebben we niet de mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden. Een monteur komt niet, bij klantenservice krijg je steeds een ander en ook een wisselend antwoord. Intussen gebeurt er niets.
Zijn er nog meer mensen die geen vaste telefonie van TELE 2 in Veenendaal kunnen gebruiken?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 11 juni 2018, 17:52

Hi Juffie juf,

Wij hebben inderdaad een telefonie(VOIP) storing in Veenendaal. De storing staat uit bij onze netwerkspecialisten om z.s.m. tot een oplossing te komen! Helaas hebben wij nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost. Ons excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Juffie juf,

Wij hebben inderdaad een telefonie(VOIP) storing in Veenendaal. De storing staat uit bij onze netwerkspecialisten om z.s.m. tot een oplossing te komen! Helaas hebben wij nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost. Ons excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Al 10 dagen hebben we niet de mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden. Een monteur komt niet, bij klantenservice krijg je steeds een ander en ook een wisselend antwoord. Intussen gebeurt er niets.
Zijn er nog meer mensen die geen vaste telefonie van TELE 2 in Veenendaal kunnen gebruiken?
Hi Juffie juf,

Wij hebben inderdaad een telefonie(VOIP) storing in Veenendaal. De storing staat uit bij onze netwerkspecialisten om z.s.m. tot een oplossing te komen! Helaas hebben wij nog geen indicatie wanneer de storing is opgelost. Ons excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Patrick van Tele2
Vreemd dat er op jullie website geen enkele melding van deze storing is te vinden.
Het klinkt allemaal vaag en doet helaas niet echt betrouwbaar aan