beantwoord

storing vaste huis telefoon

• 20 februari 2018
  • 8 reacties
  • 616 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
ik zit al 4 weken zonder telefoon door een fout bij tele 2 ze hebben mijn nummer laten verdwijnen
ik word van het kastje naar de muur gestuurd vanmorgen gebeld naar tele 2 mijn nummer was al weer terug gezet vertelde ze me maar ik heb het nog steeds niet de lijn helemaal is helemaal dood ik heb dit nummer al 43 jaar en ik kan niet bellen naar buiten en ik ontvang ook geen ingekomen gesprekken niemand kan ons bereiken zoals ziekenhuis fam enzz
ik hoop dat het spoedig opgelost word
b.v.d
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 21 februari 2018, 12:15

Ik zie dat er al een bericht naar het hoofdkantoor gestuurd is om dit op te lossen. Ik kan je op dit moment alleen vragen af te wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als de nieuwe test niet goed is gegaan, dan moet je de klantenservice weer even terugbellen. Hier op het forum kunnen andere klanten je daarmee niet helpen.
Reputatie 5
Badge +3
Ik zie dat er al een bericht naar het hoofdkantoor gestuurd is om dit op te lossen. Ik kan je op dit moment alleen vragen af te wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Hallo het probleem is opgelost eindelijk na 4 weken weer mijn eigen telefoon nummer en ik kan weer bellen en gebeld worden
Reputatie 5
Badge +3
Sorry dat het zo lang geduurd heeft
hallo krijg ik ook nog schade vergoeding voor 4weken niet bellen???
Reputatie 7
Badge +4
Telefonie is een gratis dienst. Je betaald alleen de belminuten. Als je al via een andere mogelijkheid gebeld hebt, dan heb je dus geen extra kosten gemaakt omdat Tele2 niet betaald hoeft te worden.
Reputatie 5
Badge +3
Wat Eric aan geeft klopt wel dat er geen kosten gemaakt zijn. Maar mogelijk kunnen we kijken naar een coulance vergoeding vanwege het lange wachten en irritatie. Je zal zo snel mogelijk terug gebeld worden en je kan dan een vergoeding bespreken met die collega
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes
Jasper