Storing /Problemen

  • 27 augustus 2015
  • 75 reacties
  • 5995 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

75 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Een monteur hoort een werkende verbinding achter te laten, of anders
door te geven dat dat niet zo is. Is maar 1 telefoontje voor de beste man. :)

En wie zegt dat de monteur dat niet heeft doorgegeven,..:?
Reputatie 5
Badge +3
Dan kun je nog steeds zien of er een DSL connectie word opgezet,
of ie een WAN IP adres krijgt, en of er een internetverbinding word gemaakt :8

Of dat dat niet gebeurd.

Kan me niet voorstellen dat de betreffende monteur (zonder dat te melden) zomaar de boel de boel laat, als dezelfde situatie bij een KPN klant had voorgekomen dan had hij in het modem simpelweg alles kunnen zien, Tele2 heeft z'n eigen software in d'r modems zitten en daar gaan niet tele2 monteurs niet inkomen, dus Tele2 in aan zet,
Dat de verbinding bij deze nieuwe klant vanaf dag 1 nog niet heeft gewerkt mag Tele2 zich aanrekenen,.. lekkere reclame weer dit topic :?
Reputatie 6
Badge +5
Een monteur hoort een werkende verbinding achter te laten, of anders
door te geven dat dat niet zo is. Is maar 1 telefoontje voor de beste man. :)

En wie zegt dat de monteur dat niet heeft doorgegeven,..:?
Dat zeg ik, dat zie je toch wel? :8 :D

Gok ik zo op, anders was dat vast door de ts vermeld. 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Een monteur hoort een werkende verbinding achter te laten, of anders
door te geven dat dat niet zo is. Is maar 1 telefoontje voor de beste man. :)

En wie zegt dat de monteur dat niet heeft doorgegeven,..:?
Dat zeg ik, dat zie je toch wel? :8 :D

Gok ik zo op, anders was dat vast door de ts vermeld. :)

Zo duidelijk is de uitleg nou ook niet,..:S
Reputatie 6
Badge +5
Nee, da's zeker waar. Daarom gok ik er ook op dat het zo is. :8
Ik zal niet beweren dat ik het zeker weet. 😃
Reputatie 7
Dat bijdehante gedrag van jou hebben we niet nodig op het forum, dom figuur. Zoals gezegd is dit gewoon een bestaand probleem, dat nog niet is opgelost. Dat de aansluiting werkend is achtergelaten dat maak jij er zelf van. Mag best, maar dat heeft niets met de situatie van topicstarter te maken. Je snapt blijkbaar niet dat het niet zo interessant is wat jij denkt.
NIEUW PROBLEEM
Reputatie 5
Badge +3
De bijdrage van jouw is trouwens alleen maar aanvallend, forumregels vergeten?
Schelden gaat je goed af, ga je schamen in een klein hoekje of zit je dat al,..ik probeer heel simpel iemand te helpen en te adviseren, wat is jouw bijdrage in dit topic eigenlijk?, opruien en uitlokken??
Reputatie 7
Die bijdragen van mij naar jou toe zijn inderdaad aanvallend, omdat je weinig nut hebt op het forum. Jij "helpt" en "adviseert" helemaal niemand. Mijn bijdrage aan dit topic (en dit hele forum) is zinvoller dan jouw "bijdrage" ooit zal worden. Ga lekker naar dat Kneuzenforum waar je vandaan komt.
De bijdrage van jouw is trouwens alleen maar aanvallend, forumregels vergeten?
Schelden gaat je goed af, ga je schamen in een klein hoekje of zit je dat al,..ik probeer heel simpel iemand te helpen en te adviseren, wat is jouw bijdrage in dit topic eigenlijk?, opruien en uitlokken??
Reputatie 6
Badge +5
Kom kom, ga nou hier niet weer beginnen met zijn allen.

@Help2014: Jouw bijdrage is vaak (genoeg) dat iemand zo snel mogelijk
bij Tele2 weg moet en naar Ziggo moet gaan. Of wou je zeggen van niet? :8
Da's ook niet altijd een passende oplossing/ bijdrage voor dat moment.

Dat kan later altijd nog als Tele2 het toch niet goed aan de praat krijgt. 😃
Reputatie 7
Badge +5
Kom kom, ga nou hier niet weer beginnen met zijn allen.
Riep U 😉
Reputatie 6
Badge +5
LOL 😃 :D
Niet weer beginnen zei ik hè. :8
Reputatie 5
Badge +3
Kom kom, ga nou hier niet weer beginnen met zijn allen.

@Help2014: Jouw bijdrage is vaak (genoeg) dat iemand zo snel mogelijk
bij Tele2 weg moet en naar Ziggo moet gaan. Of wou je zeggen van niet? :8
Da's ook niet altijd een passende oplossing/ bijdrage voor dat moment.

Dat kan later altijd nog als Tele2 het niet aan de praat krijgt. :D

oh zeker niet, iedereen heeft een eigen keuze daarin,..
Dat ik bij Ziggo zit klopt, vroeger ook best tevreden bij tele2 hoor,.
Maar ik ben i.d.d best kritisch, daar ik met mijn werk best veel met tele2 te maken heb en dat is niet ALTIJD even positief,..
Heb nu eenmaal niet de gehele dag de tijd om hier op het klantenforum belangeloos vragen en problemen trachten op te lossen, (ben ik niet verslaafd aan) en dat zal dan een slecht salaris worden:D
Reputatie 5
Badge +3
LOL 😃 :D
Niet weer beginnen zei ik hè. :8

ik reageer alleen maar hé :8
Reputatie 6
Badge +5
Ik ben er ook niet verslaafd aan. Maar ik weet hoe vervelend het kan zijn als
de diensten niet werken. Dan is het wel leuk om te lezen dat het soms na
een paar tips door verschillende forumleden wel werkt. :)

Als iemand op 4 Kilometer maar 2 Mb binnenkrijgt, om maar wat te noemen,
dan zal ik 'm ook heus niet aanraden om bij Tele2 te blijven hoor.

Er zijn vast wel andere fora om over Tele2 te klagen. :8 😃
Reputatie 7
Badge +5
Ach, de minpunten van Tele2 benadrukken zal ik ook nergens laten.
Oeverloos gezever, nieuw probleem, oud probleem, weekend ertussen, goh hoe kan dat nou, vervelend hoor, wat zegt de klantenservice blablabla
zal allemaal best.
Los die zooi op en kom niet met rariteiten excuses waarom het nog niet opgelost is.
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben er ook niet verslaafd aan. Maar ik weet hoe vervelend het kan zijn als
de diensten niet werken. Dan is het wel leuk om te lezen dat het soms na
een paar tips door verschillende forumleden wel werkt. :)

Als iemand op 4 Kilometer maar 2 Mb binnenkrijgt, om maar wat te noemen,
dan zal ik 'm ook heus niet aanraden om bij Tele2 te blijven hoor.

Er zijn vast wel andere fora om over Tele2 te klagen. :8 :D

Geklaagd wordt er hier al genoeg, vandaar uiteraard de vele forumleden hier (niet iets om trots op te zijn:(,..)
Van de goed werkende verbindingen hoor je niks, maar het lijken er wel steeds minder te worden,..dat dan weer wel
De bandbreedte problematiek is vandaag de dag wel erg "hot" hier zal een modernere techniek niet misstaan, maar dan moet er wel geïnvesteerd worden,..en dat is het probleem.
Reputatie 6
Badge +5
Welneej, over niet al te lange tijd hebben ze alles op Off-Net VDSL van KPN. :8
Hoppa, modernere techniek. Of glasvezel....Ook modern (en op KPN apparatuur).
Maakt het voor KPN ook weer makkelijker als ze wel de hele bende willen opkopen. :D

Maarre...Het is nog altijd maar een klein percentage van de klanten waar het mis gaat.
Dat kan je nog wel eens uit het oog verliezen als je elke dag hier de klachten leest.
Lees de fora er maar op naar, bij elke provider is wel wat. 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Welneej, over niet al te lange tijd hebben ze alles op Off-Net VDSL van KPN.
Zoals het eruit ziet geruild voor glasvezel :D

Dat kleine percentage valt i.d.d. in het niet, opvallender is dat er regelmatig een groep met exact dezelfde klachten komt wat nooit en te nimmer erkent zou worden door Tele2.
Oplossingspercentage van nul, om nog maar te zwijgen over de communicatie ¿¿
Vanmiddag ook weer zo'n leuke uitspraak, een heleboel klanten loggen gewoon verkeerd in HUH ?
Reputatie 6
Badge +5
Is ook moeilijk, communiceren over iets waar je eigenlijk geen verstand van hebt. :8 😃
Als het technische personeel het dan in ieder geval maar oplost.
Reputatie 2
Hoi een,

Zoals aangegeven, ik heb de lijn al doorgemeten. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer en telefonische bereikbaarheid willen sturen? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet,
Jefta


Hallo,
Steeds geen verbinding! Werkt er iemand op Tele2?
Gisteren was wel eventjes op mijn modem Internet lampje" groen, maar echt internet is niet, verbinding valt na twee minuten weg, modem opnieuw start, weer (verbinding valt na twee minuten weg)!
Vandaag is de Internet lampje weer in ROOD.
Doe maar eens normaal! (Goed misschien te luxe voor Tele2)
Reputatie 2
Het is heel jammer deze zak zo verloopt. Klant(ik) weet in eerst minuut al waar de probleem is, namelijk in de lijn, moet door KPN monteur oplost worden. Maar Tele2 klantenservice is heel mogelijk te bereiken, en een maar contact verterouw tele2 haar klant helemaal niet, voor het zelfde vraag moet meerdere keer gesteld, vraag Tele2 allen maar doet niks!
Badge +5
Hoi een,

Het is inderdaad jammer dat het nu al wat langer duurt. Ik zie in onze systemen dat jouw kwestie in behandeling is en dat er hard aan gewerkt wordt. Ik kan vanaf hier echter geen invloed uitoefenen op de snelheid ervan. Ik blijf het voor je in de gaten houden.

Groet,
Jefta
Reputatie 2
Hallo Jefta,
Ik heb een klacht ingediend bij de consumentenbond. Als Tele2 deze week de aansluiting probleem nog niet opgelost dan wil ik mijn abonnement ontbinden.
Groeten,
Klant (nummer 7272555)
Badge +5
Hallo een,

Ik heb even onze systemen nagekeken en ik zie dat er een monteur is langsgeweest. Zijn de problemen met jouw internetverbinding nu verholpen?

Groet,
Jefta
Reputatie 2
NEE! NEE! NEE!
Ik heb elke dag probleem! elke dag ! Na monteur bij mij geweest. Die heb ik ook meerde keer u gemeld, maar U doet niks, kan ik toch niet elke dag zelfde melding doen.
Ik heb elke dag probleem, moet ik vaak modem opnieuw start.