Storing /Problemen

• 27 augustus 2015
  • 75 reacties
  • 5982 x bekeken

Reputatie 2
  • Blijvertje
  • 36 reacties
Geachte Thomas Wolters,

Gisteren zou mijn contract van start ging, allen krijg ik geen verbinding van Tele2, kan ik nog steeds geen internet ook niet bellen.
wilt u als nog zo snel mogelijk de lijn goed laat functioneren? (De (ADSL) lijn verbinding is niet goed)
Nogmaals van mijn kant heb ik alles gecheckt, en doet alles goed van mijn kant.

**verwijderd ivm privacy**

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

75 reacties

Reputatie 7
Thomas Wolters zit hier niet op het forum, wel vele forumleden en enkele medewerkers van Tele2. Dit is een forum voor en door consumenten en openbaar. Daarom is het niet zo slim om je privégegevens hier te plaatsen (en onnodig) want hier kan misbruik van gemaakt worden. Pas daarom je bericht aan, dit kan tot een uur na plaatsing, door te klikken op het potloodje rechts bovenaan je bericht.

We gaan je proberen te helpen. Je geeft aan dat je verbinding niet goed is. Heb je het modem aangesloten rechtstreeks op het Israpunt, met een kabel van maximaal 2 meter zonder splitter? Zo ja: Is je computer aangesloten op LAN3 of LAN4 van het modem (dus niet op LAN1 of LAN2, die zijn voor TV)? Is je telefoon aangesloten op TEL1 van het modem?
Reputatie 2
Ja, ik heb het modem aangesloten rechtstreeks op het Isra punt, met een kabel van 1.5 meter zonder splitter. En computer aangesloten op LAN4 van het modem. telefoon aangesloten op TEL1 van het modem!

Ik heb mijn instelling 3 keren gecheckt, dit heb ik duidelijk u laat weet. Wilt u uw kant EEN keer check (zonder opnieuw vragen)?
Reputatie 7
Dat jij die dingen al 3 keer hebt gecheckt, dat kan ik ook niet weten. Wij kunnen niet anders dan een paar (standaard) vragen stellen, want wij kunnen je verbinding niet nakijken!

Mogelijk zal een medewerker in je topic reageren, dat kan maximaal enkele werkdagen duren. Je privégegevens heb je helaas laten staan, dat kun je nu niet meer wijzigen, dus dat zal een medewerker dan weer moeten doen!
Reputatie 2
Gezien uw klantservice weigeren klant via email te melding heb ik geen keus om mijn privégegevens openbaar te plaats. Zonder mijn gegevens kunt u mij niet help.

Dat jij die dingen al 3 keer hebt gecheckt, dat kan ik ook niet weten. Wij kunnen niet anders dan een paar (standaard) vragen stellen, want wij kunnen je verbinding niet nakijken!

Mogelijk zal een medewerker in je topic reageren, dat kan maximaal enkele werkdagen duren. Je privégegevens heb je helaas laten staan, dat kun je nu niet meer wijzigen, dus dat zal een medewerker dan weer moeten doen!
Badge +5
Hoi een,

jlthkoch is geen medewerker van Tele2; hij bevindt zich op vrijwillige basis hier om mensen zoals jou te helpen. Hij weet dus niet bij voorbaat (en ik ook niet) wat je al wel en niet gedaan hebt. Omdat je je gegevens in het bericht hebt geplaatst, heb ik de situatie wel even voor je kunnen nakijken en ik zie dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het modem. Kun je me vertellen welke lampjes er allemaal branden wanneer het modem aangesloten is?

Groet,
Jefta
Reputatie 2
Hallo Jefta,

Het DSL lampje brandt niet constant, flash.
Wilt u eens de lijn controleren? U kunt mij eindeloos vragen maar zo gaat zak niet vooruit. wat nodig is u EEN KEER de lijn even controleren, dan vind u de probleem, DIT IS ALLES!!!

Waarom wilt u eigen lijn niet controleren?

Groet,

Hoi een,

jlthkoch is geen medewerker van Tele2; hij bevindt zich op vrijwillige basis hier om mensen zoals jou te helpen. Hij weet dus niet bij voorbaat (en ik ook niet) wat je al wel en niet gedaan hebt. Omdat je je gegevens in het bericht hebt geplaatst, heb ik de situatie wel even voor je kunnen nakijken en ik zie dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het modem. Kun je me vertellen welke lampjes er allemaal branden wanneer het modem aangesloten is?

Groet,
Jefta
Reputatie 7
Badge +5
Dat heeft hij dus gedaan, vandaar de verdere vragen.
en ik zie dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het modem.
Reputatie 2
>Waarom wilt u eigen lijn niet controleren?
> Dat heeft hij dus gedaan, vandaar de verdere vragen.

Wat is de resultaat?
Reputatie 7
Wat het resultaat was dat is toch al gezegd???
ik zie dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het modem
Vervolgens was de vraag:
Kun je me vertellen welke lampjes er allemaal branden wanneer het modem aangesloten is?
Wat is de resultaat?
Dus waar is je antwoord op de vraag van Jefta?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi een,

Groet,
Jefta

Ik denk dat Jefta bedoeld dat de lijn niet doorkomt op het modem, er kan dus geen verbinding gemaakt worden vanuit Tele2! , daar zit de kink,..
DSL is dus de 'spelbreker' dat lampje dus.
Reputatie 5
Badge +3
>Waarom wilt u eigen lijn niet controleren?
> Dat heeft hij dus gedaan, vandaar de verdere vragen.

Wat is de resultaat?

Het resultaat is dat tele2 de verbinding (nog) niet goed krijgt, Jefta wil van je weten welke lampjes er wel of niet branden,
Je kan er een foto van nemen en hier plaatsen, dan kan er meer over gezegd worden en hopelijk snel gehandeld worden.:8
Reputatie 2
Auteur

9 uur geleden

Rapporteer

6

Hallo Jefta,

Het DSL lampje brandt niet constant, flash.
Wilt u eens de lijn controleren? U kunt mij eindeloos vragen maar zo gaat zak niet vooruit. wat nodig is u EEN KEER de lijn even controleren, dan vind u de probleem, DIT IS ALLES!!!

Groet,
Reputatie 2
9 uur geleden
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga voor brakke dataconnector in tel centrale, of slechte patchkabel op paneel DSlam.
Reputatie 7
Dat is dus al gebeurt. Vandaar de vraag. Je kunt wel eindeloos eindeloos vragen om de lijn te controleren, maar zo gaat de zaak niet vooruit
Reputatie 7
Badge +5
Ben ik met je eens om niet eindeloos door te hoeven vragen, het alleen knipperende dsl lampje en een meting zal bij de k.s. al aan bod zijn geweest.
Dan mag je toch aannemen dat er een vervolgstap gaat komen, aansturen van een monteur bijv:
*Wellicht is die al aangestuurd, alleen krijg je zulke dingen niet te horen, ook niet als het opgelost is.
Je zit gelijk in een cirkel van geen communicatie, kastje>muur.
Reputatie 2
jlthkoch,

Als u doet uw werk de lijn eens controleren dan is probleem gevonden en geen zinloos vraag naar klant, de probleem is in tel centrale!!! Het feit dat u nog aan klant herhaalt vragen betekent u heeft uw werk niet doen. Vandaar mijn vraag, namelijk vraag u eigen werk doet.

U doet uw werk niet allen spellen met klant (Klant van kast naar het muur sturen), dit is geen klantservice. 😠
Reputatie 7
Badge +5
jlthkoch zal zijn werk wel (goed) doen, dat hoort hij wel van zijn werkgever.
Er is je nu al 3 keer verteld dat jlthkoch GÉÉN medewerker van Tele2 is maar net als jij klant.
Een klant die vrijblijvend wil helpen meedenken om jouw probleem te helpen oplossen.

De enige Tele2 medewerker in dit topic is Jefta van Tele2, let daar op.

Ook is je al meerdere keren verteld dat de lijn is gemeten.
Dan kun je tegen de muur vliegen, er moet eerst een oorzaak gevonden worden, dan pas kan het opgelost worden.
Reputatie 2
Bedankt Bombarie,
Voor het duidelijkheid mensen die komen voor lol gaan niet reageren! Sorry, jlthkoch heb geen tijd voor uw lol. :@
Mijn probleem is allen door Tele2 medewerker op te lossen.
Reputatie 7
Dat is mijn werk niet, daarnaast is de lijn al gecontroleerd. Je moet dus eens wat beter opletten en gewoon vragen beantwoorden als deze gesteld worden!
Als u doet uw werk de lijn eens controleren
Reputatie 7
Het is geen lol, maar kennelijk heb je wat moeite met de Nederlandse taal?? De lijn is doorgemeten, ik ben géén medewerker van Tele2 etc. etc.... Gewoon een kwestie van lezen wat er gezegd is!
Sorry, jlthkoch heb geen tijd voor uw lol.
Badge +5
Hoi een,

Zoals aangegeven, ik heb de lijn al doorgemeten. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer en telefonische bereikbaarheid willen sturen? Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Groet,
Jefta
Reputatie 2
Sorry Jefta,
Ja, de oud probleem is gisteren (4 september 2015) door KPN monteur opgelost, nu heb ik wel DSL signaal, brand DSL lampje in groen. Bedankt!
Maar een nieuw probleem komt boven! Namelijk de “internet lampje” brand in rood! Dus steeds geen verbinding, geen internet, geen telefoon!
Graag mij adviseren, ik ben bereikbaar op **verwijderd ivm privacy** (van 9:00 tot 18:00)
Groeten,
Een
Reputatie 5
Badge +3
Daar er waarschijnlijk in het modem een en ander veranderd is, zou ik de 230v stekker van het modem er voor 30sec, even uitrekken en daarna er weer in, nu kan een reset de boel WEL laten werken.
Reputatie 7
De vraag was deze informatie in een prive bericht te sturen. Dit soort gegevens op een openbaar forum is niet zo slim!! Nu moeten er al voor de derde keer!!! privégegevens van jou van het forum verwijderd worden!

Wel vreemd dat er een monteur van KPN langs is gekomen en je vervolgens met een niet-werkende verbinding achter laat...
Graag mij adviseren, ik ben bereikbaar op