vraag

Storing op vaste lijn

• 10 april 2018
  • 4 reacties
  • 309 x bekeken

hallo, wij hebben storing op de vaste lijn. Daardoor veel gekraak tijdens het bellen. Omdat de telefoon niet via de router loopt maar direct na de inkomende telefoonkabel willen wij graag een controle op de inkomende telefoonkabel.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Wat je snel even kan proberen is de telefoon direct aan te sluiten op de binnenkomende lijn, dus niet via de splitter. Als dat beter is, kan het aan de splitter liggen.
Hoer gedraagt de internetverbinding zich? Als er veel storing op de lijn zit, moet het daar ook merkbaar zijn.
Bedankt voor het meedenken. Dat hebben we geprobeerd maar helaas zonder effect.
En inderdaad, de internetverbinding is ronduit belabberd.
Dus: zelfs direct aan de inkomende lijn is er storing dus moet de oplossing buitenshuis gezocht worden denken wij.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Je hebt geen internet bij ons daarmee kan ik het niet vergelijken! De lijn zelf laat niet veel raars zien wel wat maar niet veel.. En een ander toestel? Is het dan beter of juist niet?

Voor een snellere afhandeling zou ik je adviseren om de klantenservice te bellen! Omdat er meerdere testjes gedaan moeten worden.

Groetjes,

Mario van Tele2
Reputatie 4
Badge +1
Wegens inactiviteit ga ik dit topci sluiten! Indien je nog andere vragen hebt zou ik je willen vragen een nieuw topic aan te maken.