Steeds geen bereik

  • 20 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 126 x bekeken

Goedendag

Ik heb voor mijn dochter een tele-2 contract afgesloten voor t.v. - internet en bellen.
Nu is er steeds geen bereik.
Telefonisch is zij onbereikbaar ( grootste deel van de dag)
televisie valt steeds weg,wifi valt continu weg.

Ik heb juist een tele-2 pakket voor haar genomen zodat zij continu artsen en ziekenhuizen kan bellen,
Ze heeft een ernstige vorm van cluster en daarnaast MS,ze is dus zeer aan huis verbonden.
Ze heeft alle hulp van Heliomare d.m.v. wijkverpleegster,alarmering,apotheek,enz,enz.
Deze personen bellen nu steeds naar mij omdat mijn dochter haar telefoon onbereikbaar is.
Dit is een huistelefoon aangesloten op het modem van tele-2.

Het is dus zeer dringend dat zij bereikbaar is en blijft anders had ik dit pakket niet voor haar hoeven te nemen.
Ik wil natuurlijk niet meer betalen voor een pakket wat niet werkt.

Kan tele-2 dit met spoed in orde maken zodat zij bereikbaar is.

klantnr; 7221733

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Voor spoed moet je niet op het forum zijn. Bel 020 75 44444
Voor spoed moet je niet op het forum zijn. Bel 020 75 44444


en zelfs die zijn momenteel niet te bereiken.