beantwoord

Sinds woensdag geen telefoon en internet

  • 23 November 2020
  • 1 reactie
  • 133 x bekeken

Mijn vader heeft een internet en vaste telefoon abonnement. Sinds vorige week woensdag kan hij niet meer bellen, niet gebeld worden en heeft geen internet meer. Geen kiestoon en als je hem belt komt er meteen een standaard voicemail bericht. Er is technisch niet gewijzigd in huis. De rekeningen zijn betaald. Ik heb de router al diverse keren ge-reboot (met en zonder aangesloten basis set van de telefoon). Contact gehad met de helpdesk maar die konden ook niets ontdekken. Ik kan eigenlijk alleen buiten kantooruren naar hem toe en dat is lastig i.v.m. contact met de helpdesk terwijl ik bij de router ben. Het is nog een vorig model router (nieuwe paar maanden geleden geprobeerd aan te sluiten maar die deed het niet. Helpdesk adviseerde gewoon de oude terug te aan te sluiten. Werkte gewoon tot vorige week.) Rood knipperend power lampje. Snel groen knipperende dsl lampje. geen lampjes bij tel 1 en 2. Gelet op zijn leeftijd en gezondheid is het erg vervelend dat het niet werkt. 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 November 2020, 23:46

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7

Het beste is om het modem aan te sluiten en dan de klantenservice te bellen. Zij kunnen de lijn meten en in het modem kijken. Met die informatie kunnen zij eventueel een monteur sturen naar je vader of naar de centrale.

Reageer