beantwoord

Overlijden

• 27 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 156 x bekeken

Mijn vader is onlangs overleden. Ik heb zoeven zijn abonnement bij tele2 opgezegd . Ook heb ik de akte van overlijden toegevoegd. Het probleem is dat abonnement op naam van mijn moeder staat. Zij is echter al in 2013 overleden. Is dat een probleem? 

icon

Beste antwoord door eric 27 oktober 2019, 16:15

Dat lijkt inderdaad een probleem. Je had dus een contract op naam van een persoon die je toen blijkbaar niet als overleden hebt gemeld. Als je de akte overlijden van je moeder meestuurt kloppen de contractant en de overleden persoon weer met elkaar. Wel heel vervelend voor je. Ik hoop dat Tele2 dit even snel oppakt. Maar zou dit zeker nog even melden bij de klantenservice die je net gesproken hebt.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat lijkt inderdaad een probleem. Je had dus een contract op naam van een persoon die je toen blijkbaar niet als overleden hebt gemeld. Als je de akte overlijden van je moeder meestuurt kloppen de contractant en de overleden persoon weer met elkaar. Wel heel vervelend voor je. Ik hoop dat Tele2 dit even snel oppakt. Maar zou dit zeker nog even melden bij de klantenservice die je net gesproken hebt.

Reputatie 5
Badge +3

Helaas zullen we inderdaad wel de overlijdensakte van de contractant nodig hebben. Dit kun je online invullen op de volgende pagina: Link