beantwoord

Oud PTT kastje

  • 18 August 2020
  • 3 reacties
  • 651 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

 

Hallo daar,

 

in mijn woonkamer hangt dit kastje. 
weet iemand wat dit doet en kan dit weg?

 

voor internet (DSL) gebruik ik een andere uitgang in de muur.

 

alvast bedankt!!

icon

Beste antwoord door ItsNaud 19 August 2020, 17:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Maak het kastje eens open en plaats een foto van de bekabeling, dan kunnen we zien wat voor kabel het eigenlijk betreft. Als het anders eind van de kabel gewoon is aangesloten, dan zou ik het niet afbreken. Wie weet heb je die kabel ooit nodig. Misschien is het wel mogelijk om de kabel bijvoorbeeld terug te trekken onder de vloer of een kleiner kastje te plaatsen dat minder ruimte inneemt.

Reputatie 5

Goedemiddag!

Dit is een ISRA. Wanneer je een internet abonnement aanvraagt dan wordt de internet aansluiting hierop geactiveerd, de monteur maakt dit kastje open en zal een DSL kabel op het ISRA doggen die vervolgens weer aangesloten wordt op het modem.

Wellicht was er vroeger een kantoor aan huis of bestaat is je huis ooit een keer van 2 huizen samengevoegd tot 1 huis, dit hoeft overigens ook niet perse zo te zijn er kunnen in je huis ook meerdere ISRA’s aanwezig zijn.

Echt een advies kan ik je niet geven over het wel of niet weghalen, mocht het niet in de weg zitten dan zal ik het laten zitten. Wie weet heeft de volgende bewoner er wel baat bij. Kosteloos en gemakkelijk een “extra” internet punt aanvragen zit er namelijk niet in…

Kun je hier iets mee? Mochten er nog vragen zijn, let me know!

Bedankt voor de reacties! Durf het niet echt open te schroeven, maar dan laat ik het hangen.

 

gr