beantwoord

Opzeggen met overstapservice

Ik wil via overstapservice van Ziggo mijn nummer overzetten en abonnement opzeggen bij tele2.
Ziggo zegt dat tele2 het afkeurt omdat het klantnummer niet goed zou zijn.
Dit is echter het klantnummer dat op de factuur staat.
Hoe kan ik nu zorgen dat mijn nummer toch wordt vrijgegeven aan ziggo?
Groeten

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 9 februari 2016, 14:29

Hoi Ingeland,
Ik wil even je klantnummer controleren en of ik iets kan zien waardoor het wordt tegengehouden. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Ik zou hier toch maar erg goed mee uit kijken, ik ben de de dupe van geen goede overstapservice van Ziggo. Ziggo heeft mijn abonnement bij Tele2 niet beëindigd en nu moet ik dus nog twee maanden internet aan Tele2 betalen terwijl ik geen internet meer afgenomen heb. Of ik toch maar even 90 euro wil neertellen. Ziggo geeft niet thuis en Tele2 helemaal niet, die zeggen gewoon betalen en inmiddels ook al incassokosten gekregen. Ik ben dus echt de dupe van twee organisaties die het beiden hebben laten afweten.

Dure overstap vind je ook niet ????
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ingeland,
Jee wat onhandig. Wel jammer trouwens dat je bij ons weg wilt. 😞 Mag ik vragen waarom?
Heb je het klantnummer met of zonder B000 doorgegeven? Als je het met hebt doorgegeven, zou je het dan zonder willen geven of juist andersom. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.
Groetjes Kiko
Hoi Sonja inmiddels heb ik 2x met tele2 gebeld en ook weer 2x met Ziggo en aangezien ze beiden beweren dat t niet aan hun ligt heb ik ze met elkaar doorverbonden. Heel vervelend dat ik er zoveel tijd aan kwijt ben terwijl ik alles correct heb geregeld. Maar anders zou ik idd ook dubbele kosten krijgen. Ziggo doet echt niets extra's als Tele2 even niet resgeert. Ik ga volgende week weer bellen of alles nu in orde is. Erg onprofessioneel allemaal. @kiko ik heb zeker t juiste klantnummer doorgegeven. Om onbekende reden was t toch niet goed doorgekomen. Groeten
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ingeland,
Ik wil even je klantnummer controleren en of ik iets kan zien waardoor het wordt tegengehouden. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ingeland,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of heb je het inmiddels via een andere weg opgelost?
Als je mijn hulp nog kan gebruiken, wil je dan alsnog je gegevens naar mij sturen in een privebericht?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ingeland,
Aangezien ik geen gegevens meer heb ontvangen, sluit ik dit topic. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je het beste een nieuw topic openen. 🙂
Geniet van je weekend. Groetjes Kiko