beantwoord

Opgezegde vaste telefoonlijn blijft actief

• 18 september 2019
  • 2 reacties
  • 191 x bekeken

Ik heb een tijd geleden mijn vaste telefoonlijn opgezegd en ben overgegaan naar alleen internet. Na een tijdje kreeg ik problemen in mijn omgeving omdat ik "de telefoon niet meer aannam."
Wat blijkt< wanneer iemand mijn oude nummer belt, krijgen ze de toon te horen dat de telefoon overgaat. Niet de toon dat het nummer niet meer in gebruik is.

Ik heb contact met tele2 opgenomen en er is opnieuw een abonnement afgesloten voor alleen internet. Vanaf 17-9 zou mijn vaste lijn niet meer beschikbaar zijn.

Maar helaas. Toen ik het zelf met mijn mobieltje checkte kreeg ik de toon te horen alsof de telefoon overgaat.
Ik baal hier enorm van.
Waarom lukt het tele2 niet om mijn vaste nummer buiten werking te krijgen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 20 september 2019, 15:23

Ik heb je bericht ontvangen fransoomes.

Ik heb het probleem doorgezet en ze gaan hun best doen om dit voor je in orde te maken, als het gelukt is zou dit binnen een week aangepast moeten zijn. Ik raad je daarom aan om volgende week weer even te testen of gelukt is of niet. Uiteraard hoor ik natuurlijk graag of het gelukt is!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé fransoomes, welkom op het forum.

Ik begrijp dat je graag wil dat wanneer iemand je op je opgezegd nummer belt dat ze te horen krijgen dat dit nummer niet meer actief is. Je geeft aan dat je verteld is dat het nummer per 17 september niet meer beschikbaar zou moeten zijn, hopelijk is het niet meer dan een vertraging geweest en is het probleem inmiddels opgelost. Als dat niet zo is zou je mij dan een privébericht willen sturen met je gegevens zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken? Zet daarin je:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je bericht ontvangen fransoomes.

Ik heb het probleem doorgezet en ze gaan hun best doen om dit voor je in orde te maken, als het gelukt is zou dit binnen een week aangepast moeten zijn. Ik raad je daarom aan om volgende week weer even te testen of gelukt is of niet. Uiteraard hoor ik natuurlijk graag of het gelukt is!

Groet, Kevin