vraag

Op mijn postcode is geen gebruiker bekend (vaste telefonie)

...ik kan dus bij mijntele2 niets met "naam/wachtwoord vergeten" terwijl ik al jaaaaaaaaaaaren bij tele2 zit. (Of misschien juist daarom: omdat er toen nog geen mijntele2 bestond.)

Help?

12 Reacties

Staat wel de juiste postcode in je gegevens bij Tele2 ? (ik neem aan dat je het nu zelf goed invult. 😉)
Yep.

(Ik vond 'm wel leuk gevonden bytheway. 😃 )
Reputatie 4
Badge +2
Hé Jeroen, welkom op het forum!

Welke foutmelding krijg je wanneer je je gebruikersnaam/wachtwoord probeert op te vragen via de knop?

*edit: Is de titel van je topic de foutmelding?
Nou, het ging dus zo:

> https://www.tele2.nl/mijn-tele2/
> Internet, Bellen & TV
> Wachtwoord vergeten (je moet ergens beginnen, nietwaar?)
> (wil gebruikersnaam zien, maar die heb ik dus niet)
> Terug
> Gebuikersnaam vergeten
> Postcode (ingevuld), huisnummer (ingevuld), toevoeging (niet ingevuld want heb niet)
> Ga naar stap 2 van 3
> Foutmelding: "Geen gebruikersnaam beschikbaar op de locatie XXXXXX X."
(Letters en cijfers zijn geanoniminimaliseerd om mijn huisdier te beschermen ofzo.)
Reputatie 4
Badge +2
Ik zie nu dat je je klantnummer van je abonnement hebt toegevoegd aan je profiel. Vaste telefonie abonnementen met klantnummers die beginnen met CBS, zoals in jouw geval, hebben geen mogelijk (meer) om in te loggen in de mijntele2 omgeving. Dat is dus ook de reden waarom je die foutmelding krijgt.

Is er iets specifieks wat je wilde weten? Misschien kan ik je er dan verder mee helpen

Groet, Kevin
Ja, dat is er. 😜

Ik wilde namelijk weten (daar begon het hele gedoe mee) of mijn wisselgesprek aanstaat, ik betaal er nl wél voor, maar ik heb al 2 keer een belangrijk gesprek gemist (2x een arts, die ook nog eens aannam dat ik wel zou terugbellen als ik zag dat hij gebeld had, wat ik alleen kan zien als ik NIET aan de telefoon hang*) omdat ik geen seintje kreeg dat er iemand tussen wilde.

1. Kun je checken of dit nog aanstaat , cq. naar behoren fuctioneert en zo nee, hoe ik het met een vaste telefoon kan aan- (en eventueel ook uit-)zetten? Ik kan alleen instructies vinden voor mobiel OF via mijntele2. (Die ik dus niet heb.) Het is ook goed als het permanent aanstaat.

2. En kan ik eventueel een ander klantnummer krijgen waar ik mee in mijntele2 kan?

groeten,
Jeroen

* ik heb immers een vaste lijn, daar kun je serieus aan hangen 😁
Reputatie 4
Badge +2
Ik kan dit zeker voor je nakijken c.q. aanpassen maar heb dan wel een privébericht van je nodig met de volgende informatie:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Wat beteft je tweede vraag: Tenzij je overstapt op een ander abonnement zoals bijvoorbeeld Internet en Bellen is het technisch niet mogelijk om een ander klantnummer te krijgen of op een andere manier een inlog te krijgen voor mijntele2. Ook als je overstapt op Internet en Bellen zul je ook alleen de nieuwe facturen van het nieuwe abonnement in kunnen zien, niet de oude van je vorig abonnement.

Groet, Kevin
*stuurt privébericht*
Reputatie 4
Badge +2
*Privebericht ontvangen* 😉

Wisselgesprek staat op dit moment niet aan, dit kun je zelf niet aanpassen maar wij wel (gaat via onze netwerkbeheerder KPN). Omdat je aangeeft dat je er wel voor betaald zal ik het verzoek doorsturen om dit wel aan te zetten en om te kijken naar een vergoeding en zal hier op terug komen als ik meer weet.

Klopt het dat je ook geen nummerweergave hebt op dit moment of werkt dat wel?
Nummerweergave doet het gewoon (en graag zo houden) 😉

Raar dat Wisselgesprek is uitgezet, ik heb het in ieder geval niet zelf gedaan (en al 2x bijna een arts voor leugenaar uitgemaakt, maar ik heb me nog kunnen beheersen)

Voicemail doet het ook gewoon, inclusief zelf aan- en uitzetten.
Reputatie 4
Badge +2
Ik krijg nu van de collega van analoge telefonie te horen dat wisselgesprek (en nummerweergave) al wel aan stonden, hij had blijkbaar daarvoor niet goed gekeken, sorry daarvoor!

Je wisselgesprek zou dus gewoon moeten werken, als dat niet zo is dan is de volgende stap om uit te sluiten of het aan de telefoon ligt door een andere aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +4
Wisselgesprek op een ouderwetse analoge lijn is alleen een aankloptoon door jouw lopende gesprek (en dan hoort de beller gewoon overgangstoon) . Je zult dan met jouw toestel een "flash" moeten geven (kortstondig de hoorn op de telefoon leggen, of een speciale flash knop op je toestel gebruiken. Maar de eerste test is natuurlijk dat als jij in gesprek bent de volgende beller niet direct een bezettoon of voicemail krijgt.

Reageer