beantwoord

nummerportering

• 11 december 2016
  • 8 reacties
  • 233 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ls,

11 dagen geleden is eindelijk na 3 maanden wachten ons oude telefoonnummer weer te gebruiken.
echter hebben we nog wel een probleem daarmee het volgende speelt zich af:

Als iemand in Zaandam ons belt dan krijg je doodleuk een bandje dat het nummer niet in gebruik is en dus ook geen verbinding met ons.
Dit doet zich ook voor met sommige mobiele telefoons.

Als wij worden gebeld van buiten Zaandam lijkt het goed te gaan, heb dit getest vanaf mijn werk in amsterdam en purmerend ook regio alkmaar kan ons gewoon bereiken.

Zouden jullie hier svp naar willen kijken.

vr groet Barry
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 december 2016, 14:31

Hoi hoi,
Fijne kerst gehad?
Als het goed is moet je nu weer gebeld kunnen worden door mensen die een ziggo telefoonnummer hebben. Zou je dat eens willen laten testen en kijken of het ook echt zo is?
Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Barry,
Dat is wel heel bijzonder omdat sommige telefoonnummers wel gewoon doorkomen.
Misschien een gekke vraag, maar zij toesten wel echt het juiste telefoonnummer in?
En jullie kunnen zelf wel gewoon bellen?
En zijn het toevallig allemaal mensen met dezelfde provider die jullie proberen te bellen? Dus bijvoorbeeld allemaal Vodafone of KPN?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik lees net je privéberichtje. Het lijkt er dus op dat Ziggo klanten jou niet kunnen bereiken.
Eigenlijk moet je hiervoor dan bij Ziggo zijn want zij blokkeren het. Maar ik ga even kijken wat ik voor je kan doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Telefoonnummer waarbij je dit probleem ervaart

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor je gegevens. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
Ik kom zsm bij je terug! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
We zijn er druk mee bezig 🙂
Zou je mij misschien in een privébericht wat telefoonnummers kunnen sturen waarbij dit issue speelt? Want dan kunnen ze nakijken waar het misgaat.
Nu kunnen ze zo snel niks vinden. Maar met voorbeeldnummers kunnen ze het gaan reproduceren. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel voor de voorbeelden. Ik heb ze doorgegeven.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Fijne kerst gehad?
Als het goed is moet je nu weer gebeld kunnen worden door mensen die een ziggo telefoonnummer hebben. Zou je dat eens willen laten testen en kijken of het ook echt zo is?
Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Goedemorgen Kiko,

Alles lijkt idd nu goed te werken we zijn weer 100% online
dank je voor de moeite.
waar lag het aan?

groet Barry
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Barry,
Aller eerst nog de beste wensen! 🙂
Goed om te lezen dat je weer bereikbaar bent.
Waneer je overstapt van provider A naar provider B, wordt dit doorgegeven aan alle providers zodat jouw telefoonnummer bij elke provider goed doorgeschakeld wordt. En dit was niet gedaan bij Ziggo. Vandaar dat mensen die daar klant zijn, jou niet konden bereiken.
Wij hebben toen een verzoek ingediend dat zij jouw wijziging zouden doorvoeren zodat je bij iedereen weer bereikbaar bent.
Ik zal hierbij je topic sluiten.
Groetjes Kiko