beantwoord

Nummerbehoud

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 212 x bekeken

Momenteel zit ik bij Ben en wil ik een abonnement bij Tele2. Mijn abonnement bij Ben verloopt over 3 dagen (31 maart). Als ik nu voor het abonnement bij Tele2 ga, zie ik dat ik 12 april pas kan overstappen. Wat gebeurt er dan precies met mijn nummer? Moet ik dan nog een maand doorbetalen voor mijn oude abonnement? Of ben ik dan tot 12 april niet bereikbaar?
icon

Beste antwoord door eric 28 maart 2017, 12:56

Zolang het nummer niet is opgezegt loopt het gewoon door bij je huidige provider.
Door te kiezen voor nummerbehoud wordt er om een nummerportering gevraagd en dat is direct de opzegging van jouw oude abonnement. Aangezien de meeste providers een opzegtermijn kennen wordt door Ben je nummer 12 April vrijgegegven. Je krijgt wel alvast je nieuwe toestel waar je dan de BEN kaart tot 12 April in kan doen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zolang het nummer niet is opgezegt loopt het gewoon door bij je huidige provider.
Door te kiezen voor nummerbehoud wordt er om een nummerportering gevraagd en dat is direct de opzegging van jouw oude abonnement. Aangezien de meeste providers een opzegtermijn kennen wordt door Ben je nummer 12 April vrijgegegven. Je krijgt wel alvast je nieuwe toestel waar je dan de BEN kaart tot 12 April in kan doen.
Badge
Is het inmiddels gelukt met je overstap en het nummerbehoud? Als het geregeld is zal dit topic gesloten worden.
Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag natuurlijk.
Badge
Omdat er niet meer gereageerd is ga ik er vanuit dat het is geregeld. Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen kun je een nieuw topic openen.