beantwoord

Nummer Weergave

• 26 juni 2015
  • 42 reacties
  • 2986 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Helaas moet ik jou vertellen dat al die advies niets heeft opgeleverd...Tele2 is de "culprit"!!!
Hopelijk zullen ze hun fout snel opsporen.
Maar bedankt voor je tijd,ok?
Mmm, da's jammer. Ik hoop voor je dat ze het snel opsporen.
Graag gedaan natuurlijk, maar ik zie liever dat het dan ook werkt. :D

(Aan Velma) Last toen men mij had afgesloten en weer heeft aangesloten
wilde de telefoon het helemaal niet doen.
Na contact met tele2 te hebben gehad deed ie het weer,
en sinds heb ik geen nummerweergave
Tja, dan zal het toch wel bij Tele2 liggen. Maar zien wat ze zeggen & doen. 🙂
Goedemorgen j.h. richards,

Balen dat de wijziging niks heeft verholpen 😞! Als je tip van Jeroen niet help dan wil ik je vragen om eens een ander toestel aan te sluiten en te kijken of de nummerweergave dan correct werkt? Zo kunnen we uitsluiten of dit probleem door het toestel wordt veroorzaakt of van buitenaf. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.

Groetjes,

Velma
Goedemorgen j.h. richards,

Balen dat de wijziging niks heeft verholpen 😞! Als je tip van Jeroen niet help dan wil ik je vragen om eens een ander toestel aan te sluiten en te kijken of de nummerweergave dan correct werkt? Zo kunnen we uitsluiten of dit probleem door het toestel wordt veroorzaakt of van buitenaf. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.

Groetjes,

Velma
Hi Velma,

Ik heb gisteren gereageerd op bovengenoemde bericht van jou maar ik zie mijn reactie nergens...dus dit schrijven hier
om jou ,nogmaals ,te vertellen dat niets heeft geholpen wat anderen mij hebben geadviseerd.
En ik ben hartpatient met een care link thuis dus mijn telefoon moet gewoon goed werken en ik moet kunnen zien of er een boodschap van het ziekenhuis voor mij is achter gelaten...en dat gebeurd niet...mijn enveloppe symbool knippert niet meer....dit is ontzettend vervelend.
Ik hoop dat dit snel wordt opgelost aub

Gr
Julio
Reputatie 4
Badge +5
Hoi j.h. richards,

Wil je mij laten weten wat je beschikbaarheid is tijdens kantooruren en op welk nummer we jou het beste kunnen bereiken? Dan zorg ik ervoor dat er telefonisch contact met je wordt opgenomen.

Groetjes,

Velma
Hoi j.h. richards,

Wil je mij laten weten wat je beschikbaarheid is tijdens kantooruren en op welk nummer we jou het beste kunnen bereiken? Dan zorg ik ervoor dat er telefonisch contact met je wordt opgenomen.

Groetjes,

Velma
Hoi j.h. richards,

Groetjes,

Velma

Hi Velma

Ik hou me meestal van 11 tot 17:30 uur beschikbaar voor anderen.
Tel *verwijderd i.v.m. privacy*

Gr
Julio
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen Julio,

Bedankt voor het doorgeven van je beschikbaarheid. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega telefonisch contact met je opneemt om dit op te lossen.

Groetjes,

Velma
Tele2 heeft mij vandaag laten weten dat de fout bij mijn nummerweergave bij hun zit.
En deze fout zullen ze snel oplossen zei men...ik hoop van wel.

Gr
Julio
Reputatie 6
Badge +5
Mooi zo, goed dat dat toegegeven word.
Hopelijk is er hier binnen een paar dagen ook
te lezen dat het ook daadwerkelijk weer werkt. 😃
Mooi zo, goed dat dat toegegeven word.
Hopelijk is er hier binnen een paar dagen ook
te lezen dat het ook daadwerkelijk weer werkt. :D

Hi Jeroen

De telefoon doet het weer prima!...sinds gisteravond al.
Je hebt echt toch wel bijgedragen, vind ik dus, thnx once again!:$

Groetjes
Julio
Reputatie 7
Badge +5
Vlot gegaan toch na 2½ week op en neer zitten typen op het forum of de "fout" niet bij jou zit.
Oplossend vermogen van een zandkasteel bij vloed.
Tele2 heeft mij vandaag laten weten dat de fout bij mijn nummerweergave bij hun zit.
En deze fout zullen ze snel oplossen zei men...ik hoop van wel.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Julio,

Fijn dat het zo snel opgelost kon worden en dat je weer kan zien wie je belt 🙂!. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Velma
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jeroen

De telefoon doet het weer prima!...sinds gisteravond al.
Je hebt echt toch wel bijgedragen, vind ik dus, thnx once again!:$...
Hey, you're welcome. Graag gedaan natuurlijk. :)

Ik had liever gezien dat zoiets simpels wat sneller opgelost
zou zijn, maar afijn, goed dat het nu wel weer werkt. :D

Voor Tele2 begrippen is het nog vrij snel opgelost ja. :8
Hoi Julio,

Fijn dat het zo snel opgelost kon worden en dat je weer kan zien wie je belt 🙂!. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Velma

Hi Velma,
Jij hebt mij laten weten dat ik ,als er weer eoa probleem zal zijn jou zou kunnen melden...!?
Ik heb je al meer dan een week terug laten weten dat cnn weg valt bij mij...en dat dit zeer irritant blijkt te zijn!
Mijn lievelingszender is CNN...dus hopelijk kunt jij iets hieromtrent doen voor mij aub.
Gr
Julio
Julio,
Je kunt beter een nieuw topic aanmaken in de rubriek "TV", Dat past beter dan nummerweergave!
Julio,
Je kunt beter een nieuw topic aanmaken in de rubriek "TV", Dat past beter dan nummerweergave!

Hi WhTurner

Dit heb ik al meer dan een week terug in die rubriek geplaatst !!!
Gr Julio