nieuw sneller abonnement maar telefoonlijn kwijt

• 7 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 236 x bekeken

Ik ben (was) reeds lange tijd een tevreden klant van tele2. Mijn internet verbinding was echter heel langzaam (8 mb ipv de beloofde 20 Mb). Dat was ondoenlijk, zeker omdat ik een zaak aan huis heb!. Hierover heb ik contact gehad met Tele2. Men kon dit niet voor me oplossen. Sneller internet was alleen mogelijk met een sneller abonnement tegen een meerprijs van 3 euro.. probleem opgelost zou je zeggen..
NIET DUS..
Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan en ik heb het nieuwe modem geïnstalleerd. Met het oude abonnement had ik twee telefoonlijnen, één prive lijn en één zakelijke lijn. Nu bleek de zakelijke lijn niet meer te werken... Toen ik hier over belde met Tele2 bleek dat er bij het abonnement slechts één telefoonlijn kon worden aangesloten.. DIT WAS MIJ ECHTER NIET VERTELD BIJ HET AFSLUITEN VAN HET ABONNEMENT!! Een groot probleem, want deze lijn heb ik nodig voor mijn bedrijf.
U kunt zich voorstellen dat ik hierover op zijn zachts gezegd zeer verbaasd was, temeer omdat ik voor mijn zaak afhankelijk ben van telefoon en internet. Dat geldt met name voor mijn zakelijke nummer.
HOE GAAN WE DIT OP KORTE TERMIJN OPLOSSEN?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Misschien de behoefte aan een zakelijk abonnement? Daar is veel meer mogelijk. Bel 0800 1242
een zakelijk abonnement is terug naar af.. terug naar 20 Mb internet snelheid.. (in de praktijk dus 8 mb)
DSL (tot 80 Mbps)

Zakelijk Internet biedt u een internetverbinding over DSL die geschikt is voor alle type ICT toepassingen en met een downloadsnelheid tot en met 80 Mbps.
maar dus niet bij tele2
Waarom niet? Mijn tekst kwam van de Tele2 website voor zakelijke klanten:
https://www.tele2.nl/zakelijk/vaste-diensten/internet/
Reputatie 7
Badge +4
Tja.. 2 lijnen worden op consumentenlijnen niet geboden door providers. Een zakelijke oplossing is voor een zakelijke toepassing is zeker aan te bevelen. Hoort ook een vip helpdesk en sla bij maar ook een iets hogere prijs.
ik heb telefonisch contact gehad met tele2 zakelijk en ze kunnen we dus alleen maar 20 mb (in de praktijk 8 mb) leveren... ik had van te voren een particulier abonnement van tele2 met dus wel die twee lijnen en 20 mb snelheid, hetzelfde dat dus ook zakelijk wordt aangeboden.. Alleen hartstikke langzaam met 8 mb.. vandaar dat ik op advies van tele2 een sneller abonnement heb genomen.. alleen waren ze vergeten erbij te zeggen dat er geen twee telefoonlijnen bij zaten..
Tele2 zakelijk heeft bij uitzondering wel geregeld dat ik binnen een termijn van een week mn zakelijke nummer terug heb.. alleen daar moet mn privé-nummer voor wijken.. ties ook altijd wat..
Iets wat overigens bij de particulieren helpdesk van tele2 niet bespreekbaar was.. die denken alleen in standaardoplossingen... Alleen daarom al zou ik graag naar zakelijk overstappen, maar goed dat bied geen oplossing...