beantwoord

Kan wel bellen, niet gebeld worden

  • 11 December 2019
  • 4 reacties
  • 811 x bekeken

sinds november wordt er als een ander naar mijn vaste telefoon belt steeds de telefoon beantwoorder ingeschakeld. 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 2 January 2020, 16:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je plaatst dit topic onder mobiele abonnementen.  Maar je schrijft dat je een vaste telefoon hebt, dus aangesloten op het Tele2 modem? Als JIJ er met een (mobiele) telefoon naar jouw vaste nummer belt, wat hoor je dan? 

sinds november wordt er als een ander naar mijn vaste telefoon belt steeds de telefoon beantwoorder ingeschakeld. 

Als ik met de GSM naar mijn vaste toestel bel dan hoor ik:”U bent verbonden met en dan mijn nummer.

Reputatie 5

Hé madiursem,

Lastig dat je niet meer gebeld kan worden, mocht het probleem nog niet opgelost zijn wil ik dit graag verder met je onderzoeken.

Heb je al geprobeerd zowel je modem als het basisstation van je telefoon opnieuw op te starten door de stroom er 10 seconden af te halen? Heb je daarnaast een eigen antwoordapparaat  (los of ingebouwd) of gaat hij over naar de voicemail van Tele2?

Als een reset het niet oplost stuur mij dan een privébericht en noteer daarin de volgende informatie zodat ik je verder kan helpen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Klik op deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking!

Groet, Kevin

Reputatie 5

Geen bericht ontvangen, topic daarom gesloten