beantwoord

Niet bereikbaar vaste lijn - update

• 1 maart 2019
  • 1 reactie
  • 294 x bekeken

Een update omtrent het eerder gemelde probleem https://forum.tele2.nl/vaste-telefonie-189/niet-bereikbaar-vaste-lijn-75591:

12 dagen, een hoop gedoe en kosten verder doet de telefoon het nog steeds niet. Kpn zegt inmiddels een storing te hebben opgelost (nadat ik 2 maal 2 uur voor niets op een monteur heb zitten wachten). Ze verwijzen mij nu weer naar tele2, alwaar ik in een privechat met Heidy van tele2, die dit had opgepakt, heb aangegeven wat de status is.
Echter nog geen reactie, vandaar mijn post hier, misschien dat iemand anders het kan oppakken?

Na de acties van kpn is er nu helemaal geen kiestoon meer (eerst kwam die nog na 30 seconden), waardoor ik dus ook niet meer de doorschakeldienst kan aanpassen naar een goedkoper alternatief, dat ik inmiddels heb aangevraagd bij een andere provider.

Mijn moeder is hier echt ontdaan van, maakt extra kosten en mijn geduld is inmiddels op.
Wat kan ik nog doen om tot een oplossing te komen?

vriendelijke groet!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 4 maart 2019, 10:49

Hé teleeentweedrie,

Erg jammer dat het nog niet opgelost na al deze tijd! Als je mij een privébericht stuurt met de volgende info ga ik voor je kijken wat de status is en of ik hier iets voor je kan betekenen:

-Naam
-Adres
-Postcode + Woonplaats
-Geboortedatum
-Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé teleeentweedrie,

Erg jammer dat het nog niet opgelost na al deze tijd! Als je mij een privébericht stuurt met de volgende info ga ik voor je kijken wat de status is en of ik hier iets voor je kan betekenen:

-Naam
-Adres
-Postcode + Woonplaats
-Geboortedatum
-Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin