vraag

Niet bereikbaar vaste lijn

• 16 februari 2019
  • 6 reacties
  • 633 x bekeken

Probleem: bellen naar ons vaste nummer (analoge aansluiting) geeft direct de melding dat het nummer op dit moment niet bereikbaar is.
De kiestoon op ons toestel komt pas na 30 seconden, vervolgens kan gewoon gebeld worden, op dat moment krijgt een beller naar ons ook een normale ingesprekstoon.

Bekabeling gecheckt, nieuw toestel gekocht maar probleem als hierboven vastgesteld. Ergens heb ik het vermoeden dat er mbt doorschakelen iets fout gaat. Er is geen 'mijn tele2' om dit te regelen, aanmaken via postcode huisnr lukt ook niet (wegens onbekend). Via de #67# codes etc geprobeerd alles uit te zetten (maar er stond nooit iets aan).

Het betreft mijn moeder, die een paar uur lang heeft geprobeerd de helpdesk te bereiken, maar zonder succes. Dit kostte haar overigens 55 euro aan prepaid beltegoed. Ze komt origineel van ptt->kpn, en is toen (door overname) tele2 klant geworden.

Ze is erg afhankelijk van deze vaste lijn, dus ik zou het zeer waarderen als er een oplossing wordt geboden, of in elk geval support in gang wordt gezet hiervoor.

Hoor het graag, en natuurlijk ook als mensen dit probleem herkennen!

vriendelijke groet!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +1
Hoi teleeentweedrie,

Welkom op het forum!

Ik wil heel graag helpen met de storing van je moeder.
Zou je mij meer gegevens kunnen sturen?
Onderstaande ontvang ik graag,

- Naam
- Adres
- Postcode: Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen:Privebericht naar Heidy

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groetjes Heidy
Reputatie 7
Badge +4

Het betreft mijn moeder, die een paar uur lang heeft geprobeerd de helpdesk te bereiken, maar zonder succes. Dit kostte haar overigens 55 euro aan prepaid beltegoed. Ze komt origineel van ptt->kpn, en is toen (door overname) tele2 klant geworden.

Uren om de helpdesk te bereiken? Dat klinkt erg overdreven. Er is wel eens wachttijd, maar dat dit uren kan duren hebben we nog niet eerder gehoord. Het klantenservicenummer van Tele2 is een normaal telefoonnummer 020-754 4444. Je kunt ook via andere kanalen contact maken: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
hoi Eric,

Inmiddels word ik prima inhoudelijk geholpen door je collega Heidy, en dat vind ik top!

Jouw reaktie vind ik weinig toevoegen wat dat betreft. Mijn moeder zit al dagen zonder telefoon, is na meerdere keren doorschakelen naar afdelingen niet inhoudelijk te woord gestaan, laat staan dat er iets is opgepakt aan jullie kant. Dat ze een schrikbarend bedrag aan prepaid mobile kosten betaalt, doet niet af aan het feit dat ze er met jullie niet uitkomt en het een hoop geld en tijd heeft gekost. Zeker voor oudere mensen is dit allemaal niet zomaar te begrijpen, of weet iedereen andere contactkanalen te bereiken.
Ik chargeer geenszins; ze is er uren mee bezig geweest. Als eea is opgelost zal ik dat ook zeker melden hier, maar nogmaals, ik zie geen toegevoegde waarde in je bericht. Althans, niet denkend vanuit jullie klant.

vriendelijke groet!
Moderatoren van de webcare van Tele2 kan je herkennen aan hun naam plus van Tele2.
eric heeft deze toevoeging niet en is dus net al ik een gewone klant die hier op het forum probeert klanten met tips op weg te helpen..
Reputatie 5
Badge +1
En ook ik vond het verhaal van Eric zeker van toegevoegde waarde met een duidelijke link naar de klantenservice.
Badge +1
We hebben de storing in behandeling bij de technische dienst.
🙂