Niet aangesloten wel een factuur?

• 17 november 2015
  • 20 reacties
  • 460 x bekeken

Reputatie 3
Marktplaats?:8

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Marktplaats?:8

Ja, daar heb ik ook aan gedacht...wat zou je er voor krijgen?:P
Reputatie 6
Badge +5
Beste Marieke,
Dit is een aparte samenloop van omstandigheden.
Het versturen van de apparatuur is een van de laatste stappen in het aansluitproces.
Vandaar dat ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan.

Dit wil ik graag verder onderzoeken.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Geboortedatum
Een privébericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Beste, Ben,

Ik heb ook weer een factuur gekregen vandaag...

Groet, Marieke
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Marieke,
Bedankt voor doorgeven van je gegevens.
We hebben alles wat we nodig hebben nu.
Ik heb een collega van me gevraagd om er naar te kijken.
Hij zal ook binnenkort contact met je opnemen.
Dan kan in een telefoongesprek alles worden besproken.

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Groet,
Ben
Hoi Marieke,
Bedankt voor doorgeven van je gegevens.
We hebben alles wat we nodig hebben nu.
Ik heb een collega van me gevraagd om er naar te kijken.
Hij zal ook binnenkort contact met je opnemen.
Dan kan in een telefoongesprek alles worden besproken.

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Groet,
Ben

Hallo, Ben,

Ik hoop dat je ook de facturering aan mij kunt stopzetten?

Met groet, Marieke
Ik zou bij jullie een vaste telefoonaansluiting en internet contract aangaan. Het volgende gebeurt...
Bij mij thuis wordt een doos afgeleverd van jullie, ik krijg een mail over wanneer de installateur komt, die komt niet. Vervolgens krijg ik een mail van jullie dat Tele2 het heel jammer vindt dat ik toch afzie van mijn contract???
Maar wel een factuur gekregen?! De doos staat hier nog ongeopend, wat moet ik er mee?
Ik zou bij jullie een vaste telefoonaansluiting en internet contract aangaan. Het volgende gebeurt...
Bij mij thuis wordt een doos afgeleverd van jullie, ik krijg een mail over wanneer de installateur komt, die komt niet. Vervolgens krijg ik een mail van jullie dat Tele2 het heel jammer vindt dat ik toch afzie van mijn contract???
Maar wel een factuur gekregen?! De doos staat hier nog ongeopend, wat moet ik er mee?

Herkenbaar voor mij. Zit ook nog steeds te wachten op de retourdoos. Wel rekeningen sturen en driegen maar afspraken nakomen dat niet. Ook zomaar een klant afsluiten en dan gewoon niks doen. Ja we begrijpen het, heel vervelend, dat was het. Hoezo klantenservice tele2?
Reputatie 6
Badge +5
Beste Marieke,
We hebben gister geprobeerd contact met je te krijgen, maar helaas kregen we je niet te pakken.

We willen de zaak graag met je bespreken en uitleggen wat er aan de hand is.
Verder zien we dat je zelf niet eerder een keer contact hebt gezocht met ons, voordat je hier op het Forum actief werd.
Klopt dit? Heb je nooit eerder gebeld met ons over deze zaak?
We zullen het binnenkort nog een keer proberen en dan hopen we je alles te kunnen vertellen.

Groet,
Ben
Heel bijzonder dat ik geen melding, noch telefonisch noch per email, van jullie heb gekregen. Na weken neem je eens zelf contact op, ik heb al heel vaak naar de klantenservice gebeld maar liep tegen een muur omhoog. In de tussentijd heb ik zelf een andere oplossing gevonden bij een provider die wel bereid was te helpen. Door deze afsluiting heb een aanzienlijke financiele schade geleden omdat ik niet kon werken (ik werk vanuit huis) en ook niemand me thuis kon bereiken. Ik heb uw directie gisteren een brief gestuurd waarin ik hem aansprakelijk stel en aanmaan de door mij geleden schade te betalen. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, dat begrijp ik. Maar dat tele2 niet bereid is zijn eigen fout (op de verkeerde datum afsluiten van een klant en het niet bereid zijn de klant te helpen) recht te zetten is te onbehoorlijk voor woorden. Ik zit ook nog steeds te wachten op de retourbox om het modum van jullie binnen 14 dagen terug te sturen. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Via de mail dreigen dat ik 99 euro moet betalen als het modum binnen 14 dagen niet bij jullie aanwezig is , is dan ook niet gepast en zeer klantonvriendelijk. Het past wel bij de indruk die ik de afgelopen weken van Tele2 heb gekregen..............
Angelique,
Je hebt geen enkel topic geopend over jouw klacht. Je hebt alleen maar ingebroken op topics van anderen. Je wordt dan op dit forum niet zo goed geholpen. Je kunt beter een eigen topic openen waar dan alle vragen en antwoorden op jouw probleem bij elkaar staan.
Zo ken ik je weer tele2, klantvriendelijk maar niet heus. Ik heb zeker wel een topic geopend en inderdaad ook gereageerd op anderen. Inbreken doe ik niet, ik maak me niet schuldig aan ongewenst of onbehoorlijk gedrag.
Stel voor Goldmember dat je eens laat bijscholen op klantvriendelijkheid en/of gedrag naar klanten. In dit geval geldt spreken is zilver en zwijgen is goud..................
En waar blijft die retourdoos...............
Ik ben helemaal niet van Tele2, alleen maar een klant van Tele2. De moderatoren van Tele2 zijn herkenbaar aan ... van Tele2 achter hun voornaam.
Dan is jouw reactie zeker ongepast. Ik heb een topic geopend, kijk het eens na en ik hoop voor je dat je door tele2 niet zo behandeld wordt als ik.
Reputatie 7
Badge +5
Op dit forum heb je i.i.g. geen eigen topic geopend (klik op je naam, aantal topics 0)
Door in te breken in andermans topic en jouw vraag/klacht belangrijker te willen maken dan de vraag/klacht van een topicstarter is dan ook altijd onbehoorlijk gedrag ook al zou je een eigen topic hebben.
Angelique, je hebt 18 reacties geplaatst:
4 reacties in "Wie ben jij" gestart door Yvonne van Tele2
4 reacties in "Je bent gek" gestart door Bonte
2 reacties in "Geen ISRA punt? gestart door NjoyStick
6 reacties in "Niet aangesloten wel een factuur"" gestart door Marieke ter Riet
2 reacties in "afgesloten, zit in het buitenland," gestart door wudangshan

Welk topic heb jij gestart?
Beste Marieke,
We hebben gister geprobeerd contact met je te krijgen, maar helaas kregen we je niet te pakken.

We willen de zaak graag met je bespreken en uitleggen wat er aan de hand is.
Verder zien we dat je zelf niet eerder een keer contact hebt gezocht met ons, voordat je hier op het Forum actief werd.
Klopt dit? Heb je nooit eerder gebeld met ons over deze zaak?
We zullen het binnenkort nog een keer proberen en dan hopen we je alles te kunnen vertellen.

Groet,
Ben

Ben,

Nu net kreeg ik mail binnen van Bos Incasso.

Ik ben nu echt heel erg boos en ik verwacht morgen een mail te ontvangen van desbetreffend incasso bureau en Tele2 met daarin excuses! Zo niet, dan zal mijn advocaat de zaak in behandeling gaan nemen.

Marieke ter Riet

Marieke ter Riet
Badge +4
Hoi Marieke,

Ik reageer even in plaats van Ben aangezien de beste man er op het moment niet is. We hebben je op 4 december weer gebeld alleen weer niet te pakken gekregen.
Zou je misschien je beschikbaarheid voor deze week tijdens kantooruren kunnen doorgeven? Zoals aangegeven helpen we je graag, we moeten je dan wel te pakken weten te krijgen. :D

Ik hoor het graag!

Groetjes Maurice
Hoi Marieke,

Ik reageer even in plaats van Ben aangezien de beste man er op het moment niet is. We hebben je op 4 december weer gebeld alleen weer niet te pakken gekregen.
Zou je misschien je beschikbaarheid voor deze week tijdens kantooruren kunnen doorgeven? Zoals aangegeven helpen we je graag, we moeten je dan wel te pakken weten te krijgen. :D

Ik hoor het graag!

Groetjes Maurice

Hallo, Maurice,

Ik ben moeilijk bereikbaar; ik lig in het ziekenhuis en dat gaat nog wel even duren.

In de avond ben ik rond 19.00 uur wel te bereiken.

Groet, Marieke
Reputatie 6
Badge +5
Ah jeetje Marieke,
dat is ontzettend vervelend zeg.
Is het echt niet mogelijk dat we je kunnen bellen overdag? Telefonisch kunnen we je het beste bellen tijdens kantooruren.
We horen het graag van je.
Groet,
Ben