Mijn vaste telefoon doet het niet

Ik kan niet bellen of gebeld worden met mijn vaste telefoon. Zouden jullie me kunnen helpen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wat je kan doen is het modem even 1 minuut van de stroom afhalen, daarna zal de telefoon het weer moeten doen, zo niet? dan zit de storing dieper en zal Tele2 op afstand kunnen kijken wat eraan de hand is.

Succes!
ik vrees dat dat het eerste was wat ik heb geprobeerd, helaas zonder succes
Reputatie 5
Badge +3
Dan zit de storing helaas aan de andere kant van het IS/RA punt, dus zal Tele2 in actie moeten komen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je de telefoon oppakt, hoor je dan kiestoon? En zie je het lichtje op het modem bij TEL1 oplichten? Anders zou het ook aan je toestel of bekabeling kunnen liggen.
Reputatie 5
Badge +3
eric schreef:

Als je de telefoon oppakt, hoor je dan kiestoon? En zie je het lichtje op het modem bij TEL1 oplichten? Anders zou het ook aan je toestel of bekabeling kunnen liggen.

Ik vrees dat er geen kiestoon was, anders had het wel gewerkt 😃
Maar Eric, jij bent (ook niet) van het halve werk 😉
Na de reset had het weer moeten werken, of ze kan eens een andere telefoon (dit het zeker doet) proberen en dan i.d.d.rechtstreeks op Tel1 van het modem prikken.
Of de 'verdachte' telefoon bij de buren/kennissen in Tel1 stoppen op hun modem, zo kan je de telefoon ook nog checken.
Daarna weet je alles🆒