mijn tele 2 ( verbuiksdetails|)



harpee Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten harpee heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 0

17 maart 2011, 12:19

het is sinds een week voor ons niet meer mogelijk om bij mijn tele2 , de verbruiksdetails vaste telefonie in te zien ,
althans hij zegt geen resultaten , maar dat moet wel want de maand loopt nog en we bellen toch echt wel , ook naar betaalde nummers .
ik hoop dat tele2 dit snel oplost , dit soort storingen zijn echte de rede dat wij het bij tele2 niet lang uitgehouden hebben als klant , Frank blaast op tv erg hoog van de toren maar wordt op deze manier echt het zwarte schaap , storing in de digitale tv , storingen met e mail , nu dit weer .. dat heeft ons er echt toe doen besluiten om toch dan maar 10 euro extra te betalen en weer naar kpn te gaan , ze mogen dat misschien duurder zijn , maar veel minder storings gevoelig .
wij zijn wel uiterst tevreden over de manier waarop tele2 met zijn klanten omgaat .. je wordt altijd netjes en snel geholpen .. dus wat dat betrefd 10x beter dan upc .
ik hoop dat jullie mij kunne helpen met de bovenstaande storing .. want met 2 pubers in huis wil je graag je verbuik van de telefonie in de gaten houden
groetjes harold
1 Reactie
  • Bas
    Bas

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bas heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    Reacties: 14

    19 maart 2011, 00:37

    Ik heb hier ook al enige tijd last van. Vervelend, ik zie ook graag wat ik verbel voordat de rekening binnenkomt.

    harpee schreef:


    het is sinds een week voor ons niet meer mogelijk om bij mijn tele2 , de verbruiksdetails vaste telefonie in te zien ,
    althans hij zegt geen resultaten , maar dat moet wel want de maand loopt nog en we bellen toch echt wel , ook naar betaalde nummers .
    ik hoop dat tele2 dit snel oplost , dit soort storingen zijn echte de rede dat wij het bij tele2 niet lang uitgehouden hebben als klant , Frank blaast op tv erg hoog van de toren maar wordt op deze manier echt het zwarte schaap , storing in de digitale tv , storingen met e mail , nu dit weer .. dat heeft ons er echt toe doen besluiten om toch dan maar 10 euro extra te betalen en weer naar kpn te gaan , ze mogen dat misschien duurder zijn , maar veel minder storings gevoelig .
    wij zijn wel uiterst tevreden over de manier waarop tele2 met zijn klanten omgaat .. je wordt altijd netjes en snel geholpen .. dus wat dat betrefd 10x beter dan upc .
    ik hoop dat jullie mij kunne helpen met de bovenstaande storing .. want met 2 pubers in huis wil je graag je verbuik van de telefonie in de gaten houden
    groetjes harold



 

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
Afbeelding
Video
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie inSided.com