beantwoord

mijn nw abonnement

• 11 augustus 2019
  • 13 reacties
  • 457 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Twaalf juli belde ik jullie, Tele2 op om te vragen of jullie nog een speciale aanbieding hadden als ik mijn contract bij jullie zou verlengen.

De vriendelijke medewerker van Tele2 zei (na enige tijd bestuderen van de mogelijkheden) dat de enige aanbieding die hij mij kon bieden betrekking had op mijn vaste telefoon abonnement.

De aanbieding die hij namens Tele2 kon aanbieding was een gratis vaste telefoon-abonnement. Het enige nadeel van dit aanbod zou zijn, als ik zelf vast zou willen bellen, dat ik per gebelde minuut meer zou moeten betalen dan tot dan toe.

Omdat wij zelf erg weinig bellen met de vaste telefoon, leek ons dit wel een aantrekkelijk aanbod.

Echter nu het nieuwe abonnement is ingegaan blijkt dat wij helemaal geen vaste telefoon meer hebben!

Wij zouden van Tele2 willen weten hoe dit kan?

In vertrouwen wachten wij uw antwoord af.

Met vriendelijke groet,

JWF Miltenburg
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 15 augustus 2019, 09:20

Bedankt voor alle gegevens. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat ze een fout hebben gemaakt bij het verlengen. Ze hebben je abonnement verlengd, maar ze hebben daarin alleen Internet Light aangevinkt. Ze hadden ook het belpakket: "Gebeld Worden" moeten toevoegen.

Ik kan dat vanuit hier wel voor je herstellen, maar ik moet dan twee dingen aangeven:

• Ik zie dat ze het voor €24 per maand hebben afgesloten. Dat kan ik vanuit hier niet doen, omdat ik geen kortingen kan geven. Ik moet het dan voor €25 voor je aansluiten. Ik kan wel een vergoeding van €12 (€1 x het abonnement van 12 maanden) voor je invoeren.
  • Je krijgt dan eerst even tijdelijk een ander en nieuw telefoonnummer. Zodra het abonnement actief is kan ik een nummerbehoud opstarten voor je oude nummer.
Ik hoor het graag van je.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge
Zie je het wel als dienst in Mijn Tele2 staan? En hoe ervaar je dat de dienst niet meer werkt? Geen kiestoon meer, kan je vaste nummer nog gebeld worden?
Reputatie 7
Badge +5
Heb je je Modem al 30 seconden stroomloos gemaakt door de voedingsstekker eruit te trekken?
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben dan bang dat ze niet het juiste telefoon abonnement hebben afgesloten. Ik wil dit graag voor je nakijken. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor alle gegevens. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat ze een fout hebben gemaakt bij het verlengen. Ze hebben je abonnement verlengd, maar ze hebben daarin alleen Internet Light aangevinkt. Ze hadden ook het belpakket: "Gebeld Worden" moeten toevoegen.

Ik kan dat vanuit hier wel voor je herstellen, maar ik moet dan twee dingen aangeven:

• Ik zie dat ze het voor €24 per maand hebben afgesloten. Dat kan ik vanuit hier niet doen, omdat ik geen kortingen kan geven. Ik moet het dan voor €25 voor je aansluiten. Ik kan wel een vergoeding van €12 (€1 x het abonnement van 12 maanden) voor je invoeren.
  • Je krijgt dan eerst even tijdelijk een ander en nieuw telefoonnummer. Zodra het abonnement actief is kan ik een nummerbehoud opstarten voor je oude nummer.
Ik hoor het graag van je.

Groeten Anton
Geachte heer/mevrouw,

Twaalf juli belde ik jullie, Tele2 op om te vragen of jullie nog een speciale aanbieding hadden als ik mijn contract bij jullie zou verlengen.

De vriendelijke medewerker van Tele2 zei (na enige tijd bestuderen van de mogelijkheden) dat de enige aanbieding die hij mij kon bieden betrekking had op mijn vaste telefoon abonnement.

De aanbieding die hij namens Tele2 kon aanbieding was een gratis vaste telefoon-abonnement. Het enige nadeel van dit aanbod zou zijn, als ik zelf vast zou willen bellen, dat ik per gebelde minuut meer zou moeten betalen dan tot dan toe.

Omdat wij zelf erg weinig bellen met de vaste telefoon, leek ons dit wel een aantrekkelijk aanbod.

Echter nu het nieuwe abonnement is ingegaan blijkt dat wij helemaal geen vaste telefoon meer hebben!

Wij zouden van Tele2 willen weten hoe dit kan?

In vertrouwen wachten wij uw antwoord af.

Met vriendelijke groet,

JWF Miltenburg
Hallo Anton,

Dus als ik uw e-mail goed begrijp. Dan blijf ik 24 euro per mnd betalen? Zoals destijds is afgesproken.

Als dat zo ik dan ben ik akkoord met uw voorstel.

Ja, klopt is wil graag mijn oude telefoonnummer behouden.

In afwachting van uw reactie,

Vriendelijke groet,

Jan-Willem Miltenburg
Reputatie 7
Badge +4
Nee, lees het voorstel van de moderator. Jij blijft 25 euro per maand betalen en hij crediteerd 1 malig 12 euo en zorgt dat je telefoon weer wordt aangesloten.
Kan je ook een contract voor twee jaar afsluiten?

Dan zou ik dat wel willen Dus 25 euro per mnd. En twee maal 12 euro crediteren.

En nogmaals nummerbehoud
Reputatie 7
Badge +4
Nee, vast internet abonnementen kennen alleen een looptijd van 12 maanden. Daarna zijn ze maandelijks opzebaar.
Oké. Doe dan maar een abonnement van een jaar
Reputatie 7
Badge
Je krijgt automatisch een contract voor een jaar, die daarna wel doorloopt en dan elk moment opzegbaar is met een opzegtermijn van een maand. Het is wettelijk bepaald dat de initiële contracttermijn niet langer mag zijn dan een jaar.
Reputatie 3
Badge +1
Oké. Doe dan maar een abonnement van een jaar

Ik heb het bij deze voor je geregeld. Er is een e-mail verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Wanneer alles akkoord is dan moet je even op de link klikken om het te bevestigen. De vergoeding van €12 is ingevoerd en deze wordt verrekend op de volgende factuur (september). Zoals ik al aangaf krijg je eerst even tijdelijk een nieuw nummer. Zodra dit abonnement actief is kan ik een nummerbehoud aanvragen voor je oude telefoonnummer. Dat houd ik dan zelf in de gaten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.