Levering Telefonie Tele2

• 2 maart 2016
  • 6 reacties
  • 204 x bekeken

Goedendag,

Ik ben nu sinds begin januari klant bij Tele2. Internet werkt goed, TV werkt sinds een paar dagen nu. Telefoon vast werkt nog steeds niet.

TV en Telefoon zijn later toegevoegd en zou met een landelijke storing van Tele2 te maken hebben. Heb er nu al z'n 8 keer telefonisch contact over gehad en zou terug gebeld worden.

Geen belletje gehad nog. Inmiddels werkt TV wel, nu alleen Telefoon nog. Is hier al iets over bekend?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +4
Hoi Tom1972,

Goed om te lezen dat TV inmiddels werkt. Ik zie overigens dat hier al een storingsticket voor uitstaat. Ook intern de melding dat de storing bekend is en er hard aan een oplossing gewerkt wordt. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken of er iets te doen is voor je (kan niets beloven!).

Groetjes
*** Reactie aangepast door moderator: Voor meer informatie, zie artikel 7e van de huisregels. ***
hallo heb zins 2 dagen geen vaste telefoon meer klantendiens heeft mij beloof dater kontakt met mij opgenomen werd op mijn mobiel nr
zouw imand van kpn bellen zouw volgens hem aan de kabel liggen had internet en vaste telefoon mar heb tv er bij genomen en heb sindsdien geen telefoon meer hoop van u wat tehoren ben nu met een gsm aan het bellen gr. wh. tribulet
Badge +4
Hoi willy25243,

Leuk dat je naar ons forum bent gekomen! Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken.

Ik zie je graag terug in je eigen topic!

Groetjes Maurice
Badge +4
@Tom1972,
Bedankt voor het versturen van de gegevens. De afdelingen die ik nodig heb zijn afwezig in het weekend dus kan nu niets doen. Kom hier dus op terug!
Badge +4
Hoi Tom1972,

Ik heb je laten bellen om het e.e.a. te bespreken maar helaas hebben we je niet te pakken gekregen. Het zal in de loop van deze week nogmaals geprobeerd worden!
Badge +4
Hoi Tom1972,

Is er al schot in de zaak? Hoor graag wat de huidige status is.