beantwoord

Levering internet

• 27 maart 2015
  • 12 reacties
  • 605 x bekeken

Zou vandaag overgaan van 20 mb internet, bellen en tv naar 40 mb internet, bellen en tv. Oude router al bij thuiskomst buitendienst, nieuwe router totaal dood op de dsl. Antwoord van de helpdesk: ga het voor u uitzetten, kan twee werkdagen duren. Onacceptabel voor mij. Mijn vrouw is Type 1 diabeet en MOET in noodgevallen kunnen bellen. We hebben 1 mobiel nummer en die heb ik nodig om in noodgevallen bereikbaar te zijn. Tele 2 moet zich (zonder dat klanten hun medisch dossier overleggen) er van bewust zijn dat zij bij het aangaan van een overeenkomst dergelijke zaken ook kunnen spelen. Er wordt dus helemaal niets aan bewaking van processen gedaan. Als klant met een zonnet-adres verwachtte ik beter.
Nu hoge bel- en internetkosten waarvoor de oorzaak bij Tele 2 ligt.
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 19 april 2015, 16:06

Hoi h.stoute,

Helaas heb ik geen klantnummer of geboortedatum meer van je ontvangen, daardoor kan ik je niet meer verder helpen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Vanwaar de hoge internetkosten? Vergoeding kun je aanvragen op dit adres: https://www.tele2.nl/vergoeding/
Nu hoge bel- en internetkosten waarvoor de oorzaak bij Tele 2 ligt.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi h.stoute,

Het spijt mij om te horen dat je problemen ondervindt met je aansluiting. Ik begrijp dat je hierover de helpdesk hebt gesproken, kan je mij vertellen wat je tijdens dit contact precies hebt besproken? Is er een reden gegeven waarom de router niet werkt? En wat voor vervolgstappen worden er ondernomen? Waardoor heb je nu hoge bel- en internetkosten gemaakt? Ik hoor dit graag om je beter te kunnen helpen.

Fijn weekend,

Velma
Snap die kosten ook niet:? En wat let je om een tweede mobiel voor je vrouw aan te schaffen? Helaas zijn providers absoluut niet verantwoordelijk voor dit soort urgentie.

Ik zou de algemene voorwaarden eens goed doorlezen meneer Stoute......
Hallo Velma. Helpdesk komt tot op dit moment niet verder dan we hebben een storing in de overgang van ADSL naar VDSL en dat ze het gaan uitzoeken. Dat ik hoge bel-en internetkosten heb komt omdat ik nu op de duurdere manier moet bellen en internetten via t-mobile. Dat kon anders via mijn tele2 abbonement.
Snap die kosten ook niet:? En wat let je om een tweede mobiel voor je vrouw aan te schaffen? Helaas zijn providers absoluut niet verantwoordelijk voor dit soort urgentie.

Ik zou de algemene voorwaarden eens goed doorlezen meneer Stoute......

Het aangaan van een overeenkomst houdt ook in dat je verplichtingen aangaat. Dit is geen storing dit is niet op tijd leveren. En daar is Tele2 wel degelijk verantwoordelijk voor. Verder kijkt u wel erg gemakkelijk in een ander zijn portemonnee. Verder kan ik u mededelen dat mijn vrouw na ruim 50 jaar diabetes niet in staat is de kleine knopjes van een mobiele telefoon te bedienen. Met onze vaste aansluiting gaat dat gemakkelijk. Dus raad ik u aan zich niet zo snel een mening aan te meten..
Hoi h.stoute,

Het spijt mij om te horen dat je problemen ondervindt met je aansluiting. Ik begrijp dat je hierover de helpdesk hebt gesproken, kan je mij vertellen wat je tijdens dit contact precies hebt besproken? Is er een reden gegeven waarom de router niet werkt? En wat voor vervolgstappen worden er ondernomen? Waardoor heb je nu hoge bel- en internetkosten gemaakt? Ik hoor dit graag om je beter te kunnen helpen.

Fijn weekend,

Hallo Velma.
Gezien de medische toestand van mijn vrouw (die vannacht met ambulance naar het ziekenhuis moest vanwege een ernstige hypo) is mij verzekerd dat ik bovenaan de lijst voor aansluiten stond. Vlak voordat ik mijn vrouw rond het middaguur mog iophalen kreeg ik een SMS dat de lijn opgeleverd was. Toch weer geen signaal. Weer gebeld en toen nota bene de mededeling gekregen dat het nog wel 24 uur !!!! kan duren voordat het werkt. Mocht dat dan niet zo zijn wordt er een monteur gestuurd. Die dan waarschijnlijk ook niet met zwaailicht en sirene zal komen. Ik vrees dat ik aan het einde een week zonder telefoon zal zitten. Mijn vertrouwen in Tele2 is op dit moment 0 waarbij de klantenservice nog een cijfer ver daaronder krijgt.
Velma
Badge +5
Hallo h.stoute,

Ik las dat uw vrouw moeite heeft met de kleine knopjes op een mobieltje.
Wist u dat er ook mobieltjes te koop zijn met grote toetsen, speciaal voor ouderen of beperkingen. Misschien geen oplossing voor uw huidige probleem met tele2, maar misschien wel handig om te weten.

http://www.seniorenartikel.nl/doro-senioren-gsm-secure-580.html

Op deze site vind u er ook een aantal.

http://www.seniorentelefoonstore.nl/category/192830/top-10-senioren-gsm.html
Hallo h.stoute,

Ik las dat uw vrouw moeite heeft met de kleine knopjes op een mobieltje.
Wist u dat er ook mobieltjes te koop zijn met grote toetsen, speciaal voor ouderen of beperkingen. Misschien geen oplossing voor uw huidige probleem met tele2, maar misschien wel handig om te weten.

http://www.seniorenartikel.nl/doro-senioren-gsm-secure-580.html

Op deze site vind u er ook een aantal.

Fijn dat je dat voor mij uitzoekt. Maar aan elke mobiel zitten ook nog kosten als abbo of prepay vast. Hel lijkt me dat Tele2 gewoon zijn best moet doen. Als dat werkt, is er niets anders nodig.

http://www.seniorentelefoonstore.nl/category/192830/top-10-senioren-gsm.html
Reputatie 4
Badge +5
Hoi h.stoute,

Ik snap dat je in een situatie zit die zo snel mogelijk opgelost moet worden. Wil je mij nog je klantnummer of geboortedatum ter identificatie sturen in een privé bericht? Ik kan niks beloven maar ik zal dan kijken wat ik voor je kan betekenen hierin.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi h.stoute,

Helaas heb ik geen klantnummer of geboortedatum meer van je ontvangen, daardoor kan ik je niet meer verder helpen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik dat graag.

Groetjes,

Velma
Zoals verwacht.... compleet onzinnig topic. Gewoon afsluiten.
Meneer Stoute wil voor een dubbeltje op de eerste rang, klinkt hard, maar als je een abo bij een prijsvechter wilt, stel dan geen medische eisen. 50 jaar diabetes zou toch genoeg ervaring moeten zijn om dit soort situaties te vermijden. Zoals Bas ook zei, er zijn prima seniorenmobieltjes en sim only abo's !

Zal wel weer tegen de huisregels zijn, maar zo denk ik er over. Excuus.