-
-
Is lekker bezig
-
5 reacties
Zou vandaag overgaan van 20 mb internet, bellen en tv naar 40 mb internet, bellen en tv. Oude router al bij thuiskomst buitendienst, nieuwe router totaal dood op de dsl. Antwoord van de helpdesk: ga het voor u uitzetten, kan twee werkdagen duren. Onacceptabel voor mij. Mijn vrouw is Type 1 diabeet en MOET in noodgevallen kunnen bellen. We hebben 1 mobiel nummer en die heb ik nodig om in noodgevallen bereikbaar te zijn. Tele 2 moet zich (zonder dat klanten hun medisch dossier overleggen) er van bewust zijn dat zij bij het aangaan van een overeenkomst dergelijke zaken ook kunnen spelen. Er wordt dus helemaal niets aan bewaking van processen gedaan. Als klant met een zonnet-adres verwachtte ik beter.
Nu hoge bel- en internetkosten waarvoor de oorzaak bij Tele 2 ligt.
icon
Beste antwoord door Velma van Tele2 19 april 2015, 16:06
Hoi h.stoute,
Helaas heb ik geen klantnummer of geboortedatum meer van je ontvangen, daardoor kan ik je niet meer verder helpen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik dat graag.
Groetjes,
Velma
Bekijk origineel bericht