Kan niet meer bellen met vaste telefoon

• 5 december 2019
  • 2 reacties
  • 129 x bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ondanks mijn vele verzoeken via het contactformulier (12x) om hulp laten jullie niets van je horen. Zelfs via briefwisseling niet.

Ik kan niet bellen en jullie dus telefonisch niet bereiken. Wel via e-mail maar jullie reageren niet.

Ik kan niet bellen met mijn vaste telefoon sinds 24 oktober 2019 (dus al  sinds 1,5 maand geleden).

Ik heb een abonnement met Internet, Bellen en TV.

Ik hoor geen kiestoon als ik de hoorn opneem. Ik hoor dan namelijk helemaal niets. Ook niet als ik de telefoontoetsen indruk.

Als ik met een mobieltje naar mijn vaste telefoon bel dan hoor ik: "Het door u gekozen nummer is niet in gebruik". Bel mijn nummer en u hoort het zelf!

Ik heb het stappenplan doorlopen dat op jullie site staat maar ik schiet er niets mee op.

Reset je modem door de stroom 30 seconden van je modem af te halen hielp ook niet en heb ik wel 10 maal gedaan.

Een andere kabel eveneens als andere telefoon maakte geen verschil.

Het status lampje (sts) op mijn modem zou moeten knipperen 3 sec aan, 1 sec uit.

Het status lampje (sts) op mijn modem knippert continue aan en weer uit zonder tijdsverschil en blijft knipperen, wat ik ook doe.

Internetten gaat wel maar bellen dus niet.

Wat kan het probleem zijn. Is het modem misschien defect; het is al een zeer oud modem: Multimedia modem is van 7 juni 2007?

Het is zeer lastig zonder mijn vaste telefoon dus ik hoop snel op een oplossing.

Vandaar ook dit klantverzoek omdat ik niet kan bellen en ik geen mobiel toestel heb. 

Naar alle waarschijnlijkheid is het modem defect omdat ik reeds alles meerdere malen uitgeprobeerd heb met nul als resultaat. Als u mij nu gewoon een nieuw modem opstuurt dan weten we het meteen. Ik betaal ook voor het kunnen bellen en dan kan nu niet. U heeft mijn e-mailadres dus laat iets weten.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hmp_hochstenbach,

Goed dat je al veel dingen hebt getest! Heb je het modem ook al eens een ‘harde reset’ gegeven (de reset knop op de achterzijde van het modem 10 seconden ingedrukt)? Op welke van de 2 telefoonpoorten heb je de telefoon aangesloten? Heb je de telefoon ook al eens op de andere telefoon poort aangesloten? Om de verbinding vanuit hier te kunnen controleren ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht. Privébericht naar Michiel

Groet, Michiel

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Eind september heb je het abonnement verlengd, bij de verlenging is het telefoniepakket niet meer opgenomen in het totale pakket. Dit is ook per email aan je bevestigt. Indien je wel graag vaste telefonie wilt gebruiken bij het abonnement dan kunnen wij dit voor je toevoegen, bellen basis kost €2,- meer, zorgeloos bellen €5,- en eindeloos bellen €10,-. De verschillen tussen de bel pakketten kun je via deze link vinden.

Groet, Michiel