beantwoord

Kan niet bellen

ik kan niet bellen . Hij geeft geen kiestoon maar een ingesprek toon. Heb alle kabels al nagekeken en op de router brand het lampje niet meer. Heb ook alles al gereset

icon Beste antwoord door Christel van Tele2 28 november 2017, 09:49

Welkom op het forum, Ineke Nico!

Op welke poort van je modem heb je de telefoon aangesloten? Ik kijk graag voor je na of alles in je modem gaat staat. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen vermelden? 🙂

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum, Ineke Nico!

Op welke poort van je modem heb je de telefoon aangesloten? Ik kijk graag voor je na of alles in je modem gaat staat. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen vermelden? 🙂
Klantnummer heb ik ingevuld. Nog steeds een in gesprek toon en alle kabels nagekeken maar nergens kabel breuk en weer gereset en doet nog steeds niets en het lampje van het telefoonicoontje doet het ook nog steeds niet. Is er een mogelijkheid dat ik terug gebeld kan worden op mijn gsm? Mvg
Ik heb poort 1 en 2 allebei geprobeerd maar doet niets. Als ik de modem opnieuw opstart brand het lampje van de telefoon wel maar gaat daarna uit 😔
Reputatie 3
Badge +2
Ik lees dat je onlangs contact hebt gehad met de klantenservice waarbij een nieuw modem naar je is verzonden. Laat je weten of dit het heeft opgelost?