beantwoord

internet en bellen

  • 29 augustus 2015
  • 18 reacties
  • 426 x bekeken

Ik snap hier echt niets meer van.
Ik heb op 4 februari mijn verhuizing doorgegeven (bevesteging) 16 februarie zou ik weer aangesloten zijn,niet bellen geen Internet maart niets gebeurt steeds tele2 bellen sorry mevrouw u modem is geblokkert wij zijn bezig met oplossen probleem.april niets gebeurt elke keer het zelfde verhaal wij zijn bezig.
22 mei aangetekend klacht verstuurt Geen reaktie, ,in Juni kreeg ik het vactuur met verbruikerskosten kann op rekening niet zien wie er gebeld is met Mijn nummer afgeschermt tele2 zegt aangifte doen bij de politie(het gaat om een vaste aansluiting) ,heb het Geld weer teruggeboekt kreeg een,vactuur van Inkasso plus 40 euro boete,
Rechtsbijstand gebeld geeft advies wel in kasso betalen en tele 2 opzeggen.
16 Juni tele2 opgezegt (geen bevesteging) 16 Juni kpn overstapservise met nummerbehoud 2 juli bevesteging kpn 16 juli wordt u aangeslooten
22 juli Monteur geweest kon weer bellen en internet .juli vactuur plus 28 euro aansluitkosten (nooit aangesloten geweest)
tele 2 gebeld u heefdt nooit opgezegt.30 juli nogmaals opgezegt door mijn Rechtsbijstand,
31 juli u Abonnement wordt beeindigt op 17 September.
25 augustus vactuur plus 35 euro Verhuiskosten!!!???
icon

Beste antwoord door sandra-horisch 5 september 2015, 12:00

Hallo Ben
Jij hebt geschreven dat de kosten naar mijn verhuizing in februari niet waren berekend,dan heb jij niet eens de moeite gedaan om mijn factuuren te bekijken oh ja over kleine twee weeken (17 September) gaan wij dan afscheid nehmen,ja mooi zijn we er vanaf hebben het geld ja al binnen,dit is geen hulp en geen uitzoeken gewoon schandalig!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Prima.
Dan bedank ik je voor je reactie, en dan nemen we nu afscheid.
Mocht je ooit nog interesse hebben in producten en/of diensten van Tele2,
dan kan je altijd nog kijken in de Tele2 Shop wat we hebben voor je.
Vriendelijke groet,
Ben
Hallo Ben
Jij hebt geschreven dat de kosten naar mijn verhuizing in februari niet waren berekend,dan heb jij niet eens de moeite gedaan om mijn factuuren te bekijken oh ja over kleine twee weeken (17 September) gaan wij dan afscheid nehmen,ja mooi zijn we er vanaf hebben het geld ja al binnen,dit is geen hulp en geen uitzoeken gewoon schandalig!
De enigste informatie is dat mijn abonnement is beeindigt op 17 September en dat er geen rekeningen open staan DAT IS ALLES?????
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor je gegevens sandra-horisch.
Ik heb je zojuist nog een bericht gestuurd met informatie over je abonnement.
Kan ik nog iets voor je doen?
Groet,
Ben
De communicatie loopt wel vaker niet zo soepel bij Tele2 als er
problemen zijn, dus da's wel een gigantische open deur. :8

Mjah, da's ook wel wat apart inderdaad. :D
...Het bericht waarin je gegevens stonden is daarom ook verwijderd.
Kan je alsjeblieft nog een prive-bericht sturen?
:?:?
Anderen gebruiken die gegevens dan toch even om te kijken.....

Ik heb niet zoveel verstand ervan wat het communiceeren op Internet betreft,ik had mijn gegevens in het forum geplaatst daarom is die verwijdert.heel erg bedankt ik had niet echt verwacht dat er mensen zijn die aandacht voor iemand anders zijn problemen hebben.
Reputatie 6
Badge +5
De communicatie loopt wel vaker niet zo soepel bij Tele2 als er
problemen zijn, dus da's wel een gigantische open deur. :8

Mjah, da's ook wel wat apart inderdaad. :D
...Het bericht waarin je gegevens stonden is daarom ook verwijderd.
Kan je alsjeblieft nog een prive-bericht sturen?
:?:?
Anderen gebruiken die gegevens dan toch even om te kijken.....
Reputatie 7
Badge +5
Ben deed ook een open deurtje: De communicatie verloopt niet zo soepel
De gegevens stonden er pas 5 keer, wellicht op de verkeerde plek en dan nog vragen om het op de juiste manier te doen want ik ben ze even kwijt ???
Dit hele topic gaat over onjuiste gegevens die op e.o.a. manier kwijt of in de war zijn dus doen we er maar een schepje bovenop 🆒
Reputatie 6
Badge +5
Toch zei Ben dat ook eerder al toen ie om je gegevens vroeg: :8 :D
Maar goed, maakt ook niet uit. Als Ben nu ook maar voor de oplossing zorgt. :)

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".
Doen net niks belachelijk
Klik op de afbeelding van Ben, dan klik op paars kader genaamd bericht.
Bedankt wist niet hoe dat moet
Reputatie 5
Badge +3
Doen net niks belachelijk
Klik op de afbeelding van Ben, dan klik op paars kader genaamd bericht.
Doen net niks belachelijk
Reputatie 6
Badge +5
Beste Sandra,
Het is niet verstandig je prive gegevens openbaar op een forum te plaatsen.
Dit is zichtbaar voor iedereen, en daarom vroeg ik je ook om deze gegevens te sturen per prive-bericht naar mij toe.
Dit vraag ik zo, in verband met je privacy.
Het bericht waarin je gegevens stonden is daarom ook verwijderd. Kan je alsjeblieft nog een prive-bericht sturen?
Dank je wel,
Ben
Jeetje Sandra,
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens: geboortedatum 23-12-1966
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Jij schijIft dat WIJ ons Geld krijgen IK heb alles betaald en Geen diensten!!!
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
[/quote][/quote]IK HEB ALLES BETAALD!!!
Jij schijft dat WIJ ons Geld krijgen IK heb alles betaald en Geen diensten!!!
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben[/quote][/quote]
Jeetje Sandra,
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Jeetje Sandra,
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Jeetje Sandra,
Dat is nogal wat zeg. Ik lees dat de communicatie en de betalingen niet zo soepel verlopen zijn.
Er is veel gebeurd en dit speelt al aardig lang, zo lees ik in je bericht.
Dat is natuurlijk erg jammer. We willen er graag voor zorgen dat jij een goede dienst krijgt, en dat wij ons geld krijgen.

Ik stel voor om het te gaan uitzoeken allemaal.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een prive-bericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Een prive-bericht sturen doe je door op mijn naam/foto te klikken en dan de paarse knop "Bericht".

Bedankt voor je medewerking. Zodra ik het binnen heb kan ik voor je aan de slag.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben