Ik heb op 4 februari mijn verhuizing doorgegeven (bevesteging) 16 februarie zou ik weer aangesloten zijn,niet bellen geen Internet maart niets gebeurt steeds tele2 bellen sorry mevrouw u modem is geblokkert wij zijn bezig met oplossen probleem.april niets gebeurt elke keer het zelfde verhaal wij zijn bezig.
22 mei aangetekend klacht verstuurt Geen reaktie, ,in Juni kreeg ik het vactuur met verbruikerskosten kann op rekening niet zien wie er gebeld is met Mijn nummer afgeschermt tele2 zegt aangifte doen bij de politie(het gaat om een vaste aansluiting) ,heb het Geld weer teruggeboekt kreeg een,vactuur van Inkasso plus 40 euro boete,
Rechtsbijstand gebeld geeft advies wel in kasso betalen en tele 2 opzeggen.
16 Juni tele2 opgezegt (geen bevesteging) 16 Juni kpn overstapservise met nummerbehoud 2 juli bevesteging kpn 16 juli wordt u aangeslooten
22 juli Monteur geweest kon weer bellen en internet .juli vactuur plus 28 euro aansluitkosten (nooit aangesloten geweest)
tele 2 gebeld u heefdt nooit opgezegt.30 juli nogmaals opgezegt door mijn Rechtsbijstand,
31 juli u Abonnement wordt beeindigt op 17 September.
25 augustus vactuur plus 35 euro Verhuiskosten!!!???
Beste antwoord door sandra-horisch
Hallo Ben
Jij hebt geschreven dat de kosten naar mijn verhuizing in februari niet waren berekend,dan heb jij niet eens de moeite gedaan om mijn factuuren te bekijken oh ja over kleine twee weeken (17 September) gaan wij dan afscheid nehmen,ja mooi zijn we er vanaf hebben het geld ja al binnen,dit is geen hulp en geen uitzoeken gewoon schandalig!
Bekijk origineel bericht
Jij hebt geschreven dat de kosten naar mijn verhuizing in februari niet waren berekend,dan heb jij niet eens de moeite gedaan om mijn factuuren te bekijken oh ja over kleine twee weeken (17 September) gaan wij dan afscheid nehmen,ja mooi zijn we er vanaf hebben het geld ja al binnen,dit is geen hulp en geen uitzoeken gewoon schandalig!