beantwoord

Ik ben overleden, fijn dat u direct een brief van een incassobureau naar mijn erven stuurt!

• 13 januari 2018
  • 6 reacties
  • 532 x bekeken

Tele2, fijn dat u zo meeleeft met mijn erven.
Mijn dochter heeft netjes na dat ze inzicht van mijn abonementen had tele2 gebeld dat ik overleden ben.
Na dit bericht verlengd u onnodig lang het abonement om aansluitend een incassobureau in te schakelen, maar ik ben niet meer bij machte om hier gebruik van te maken
Na diverse pogingen van minimaal 45 minuten wachten van mijn dochters kant om een medewerker van tele2 aan de lijn te krijgen vraag ik u om mijn abonement met goed fatsoen af te handelen, net als andere bedrijven, en de incasso in te trekken.
klantnummer *Privégegevens verwijderd door moderator*
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 2 februari 2018, 08:58

Hoi Alvine47,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit nu het topic. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Tele2 heeft bewijs van overlijden nodig dat heet een akte van overlijden/Verklaring van overlijden of uittreksel van de akte van Overlijden. Sterkte.
Reputatie 7
Badge +4
Tele2 heeft bewijs van overlijden nodig dat heet een akte van overlijden/Verklaring van overlijden of uittreksel van de akte van Overlijden.

Dat geldt voor alle bedrijven waar je abonnementen opzegt. Maar zodra dat gebeurd is moet dit wel met fatsoen snel worden afgehandeld. Hier wil je als nabestaanden niet te lang mee bezig zijn.
Hier is niet omgevraagd toen er, zoals nu blijkt, bij toeval opgenomen is door een medewerker. Abonement zou stop gezet worden, dit gebeurt echter pas na 1,5 maand zoals bevestigd is in een brief. Een week later ligt er al een brief van een incassobureau terwijl laatste rekening automatisch is betaald, laat ze eerst even een overzicht sturen. Dit frustreerd enorm en nogmeer omdat het onmogelijk is om nogmaals een medewerker aan de lijn te krijgen, zitten na 3 keer bellen op bijna 2 uur wachttijd zonder verbinding te krijgen. Alle andere bedrijven tonen begrip voor de situatie en snapen dat na overlijden een rekening tijdelijk of geheel geblokkerd wordt. Maar goed dit is makelijk geld verdienen over de rug van erven!
Reputatie 7
Badge +5
@Alvine47

Ik zou even wachten tot een medewerker van Tele2 reageert, je zit nu met klanten van te praten.
Maar goed een moderator heeft het een en ander verwijdert in je startpost, zou fijn zijn geweest voor je als die even doorgepakt had en je te woord had gestaan.
Reputatie 4
Badge
Hoi Alvine47,

Allereerst gecondoleerd. Ik ga je helpen om dit zo goed mogelijk af te handelen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Alvine47,

Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Ik sluit nu het topic. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark